-
-
Firma:
NTT Czech Republic s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
angličtina (středně pokročilá) a čeština (výborná)
-
-
Benefity:
bonusy/prémie, mobilní telefon, nadstandardní lékařská péče, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník help desku, vkládání dat do počítače, pracovník back office, pracovník front office, administrativa, zákaznický servis
NTT patří k předním globálním poskytovatelům inovativních technologických služeb. Spolupracujeme s organizacemi po celém světě a naším hlavním cílem je přinášet firmám a institucím inteligentní technologická řešení, díky kterým je možné dosahovat nejlepších výsledků. Naším cílem je propojená budoucnost.
Pyšníme se například oceněním Global Top Employer, které jsme získali hlavně za investování do vzdělávání a rozvoje našich lidí.
Další informace můžete naleznout na www.hello.global.ntt.
Hledáme vhodného kandidáta na pozici Incident Specialist pro rozšíření lokálního teamu.
Vhodný kandidát by měl být samostatný, spolehlivý, procesně orientovaný, nadšený typ se schopností týmové práce s komunikačními schopnostmi. Pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru.
Charakteristika pozice (zodpovědnost)
- Koordinace, dohled a monitoring činností napříč lokální servisní organizací v rámci Ticket Handlingu v nástrojích společnosti.
- Klasifikace a kategorizace incidentů a service requestů v rámci lokální servisní organizace.
- Sledování plnění parametrů jednotlivých zákaznických požadavků v souladu se smluvními závazky.
- Participace na procesu zpracování a dokumentace zákaznických požadavků.
- Koordinace činností subdodavatelských společností v rámci dodávky Servisních služeb.
- Komunikace se supportními centry jednotlivých vendorů.
- Zajištění podpory pracovníků interních servisních teamů v oblasti ticket handlingu.
- Komunikace se zákazníky společnosti.
- Participace na přípravě reportingových dat dodávaných služeb.
Požadované dovednosti
- Procesně orientovaná osobnost,
- Organizační a komunikační schppnosti,
- Znalost práce s nástroji Microsoft Office,
- Pečlivost, samostatnost, vysoká míra odpovědnost,
- Základní orientace v IT prostředí a telekomunikací,
- Silná motivace k dalšímu odbornému růstu,
- Orientace na zákazníka,
- Komunikační dovednosti,
- Teamový hráč.
Je výhodou
- Zkušenost práce se Service NOW nebo jiným ITSM nástrojem.
Požadavky na kvalifikaci
- SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru,
- Obecný přehled v IT oblasti,
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B1).
Co vás čeká
- Pro absolventy zajímavý start profesní kariéry,
- Přátelský kolektiv s teamovým duchem,
- Zajímavá práce s přístupem k infrastrukturním a telekomunikačním high-end technologiím,
- Možnost dalšího osobního růstu, školení, certifikace,
- Zázemí stabilní masivně se rozvíjející nadnárodní společnosti,
- Získání hlubokých znalostí a zkušeností s předními IT technologiemi,
- Příjemné pracovní prostředí a silný spolupracující tým odborníků,
- Odpovídající mzdové ohodnocení včetně motivujících ročních bonusů.
Co nabízíme
- Bezva atmosféru a komunitu fajn lidí
- Flexibilní pracovní dobu, práci z domova
- Podporu zdraví: 3 sick days za rok, nadstandardní zdravotní péči
- 5 týdnů dovolené
- Multisport kartu
- Příspěvek na stravné
- Cafeterii systém
- Náhradu mzdy v plné výši při pracovní neschopnosti do 21 pracovních dnů za rok.
- Příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1000 Kč/měsíc
- Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce), pravidelné firemní snídaně
Zaujalo Tě to? Dej nám o sobě vědět, těšíme se na Tebe :)