V našem Klientském centru v Brně získáte stabilní práci v partě prima kolegů. Sídlíme hned vedle Galerie Vaňkovka a v několika týmech odborníků na pojištění obsluhujeme klienty, kteří se dovolali na UNIQA infolinku, anebo nás kontaktovali emailem. Hledáte dlouhodobou a smysluplnou práci? Přidejte se k nám a nastartujte svoji kariéru v UNIQA!
Specialista zákaznického centra
Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?
Pracujete na pasivní infolince, vyřizujete příchozí hovory a emaily. Dbáte o to, abyste klientovi správně a rychle zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, zajímali se případně o jeho další potřeby a nabídli mu vhodné řešení. Výstupy zaznamenáváte do systémů a reportů, případně děláte další administrativní činnosti.
Jak je to s pracovní dobou?
Naše infolinka je v provozu v pracovní dny od 8 do 18 hodin (o víkendu nepracujeme). Každý specialista pracuje od pondělí do pátku 7,5 hodin a k tomu má 30 minut pauzy na oběd a to tak, abychom společně pokryli celý provoz linky.
Pozice je vhodná i pro absolventy – začněte pracovní kariéru právě u nás!
Jak probíhá zaškolení?
Kvalita poskytovaného servisu je u nás na prvním místě. Po nástupu procházíte intenzivním zaškolením, které trvá někdy až celé tři měsíce podle toho, na jaké produkty se specializuje tým, do kterého jste nastoupili. Může to být neživotní pojištění (auto, nemovitosti…), životní pojištění (rizikové, úrazové …), penzijní připojištění anebo investice do podílových fondů. Zkušení specialisté Vás naučí vše od produktů, přes systémy až k tomu, jak si poradit s různými typy situací a klientů. Kromě klasického školení máte náslechy hovorů u seniorních kolegů, ti Vás následně mentorují ve Vaši práci a společně s Team leaderem pravidelně probíráte svůj pokrok.
Jak si představujeme nového kolegu / kolegyni?
Má ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (podmínkou)
Mluví plynule česky, anebo slovensky (a písemný projev má na výbornou)
Umí přirozeně a profesionálně komunikovat
K lidem a novým věcem se staví pozitivně
Rozumí si s počítačem (MS Office a internet)
UNIQA svým zaměstnancům nabízí:
· 2.310 Kč /měsíc ve formě stravenkové karty (110 Kč / za každý pracovní den v měsíci včetně dnů nepřítomnosti; zaměstnavatel hradí 75 %, zaměstnanec 25 % formou srážky ze mzdy)
· 5.000 Kč /rok ve formě Cafetérie
· Min. 7.900 Kč /rok jako příspěvek na penzijní připojištění (3 % ze základní měsíční mzdy)
· Mobilní telefon v hodnotě 5.000 Kč spolu s tarifem (neomezené volání ČR a SMS, 15 GB data)
· Po zaškolení možnost pracovat až 15 dní v rámci home office
· Až 30 dní placeného volna ročně (25 dní dovolené + až 3 dny volna navíc + 2 dny na dobrovolnické aktivity)
· 5 000 Kč při dosažení pracovního jubilea 10, 15, 20 let ve společnosti
· 1.800 Kč / rok příspěvek na tábory, školy v přírodě a sportovní výcviky dětí
· 5.000 Kč / měsíčně příspěvek při dlouhodobé nemoci ve výši, a to od 3. měsíce nemoci
· Employee Life Assistant – jedinečná služba pro zaměstnance s možností využívat bezplatně komplexní asistenční služby v oblasti práva, financí, psychologie a zdravého životního stylu
· zprostředkování karty Multisport
· kulturní a sportovní firemní akce
· exkluzivní benefit pro nastávající rodiče (1 týden placeného pracovního volna pro „spolurodiče“)
· příspěvek na online výuku AJ (70 % z částky hradí zaměstnavatel, 30 % zaměstnanec)
· zvýhodněné firemní produkty
Práci bereme zodpovědně, jinak jsme pro všechnu legraci. Jsme jedna velká parta a vídáme se často i po práci v hospůdce, při sportu nebo během společných výletů. Máme schopné a chápající Team leadery, kteří naší práci rozumí, protože ji sami vykonávali a jsou jasným příkladem, že šikovný kolega může v naší společnosti vyrůst na vedoucí pozici.
Tak neváhejte a přidejte se k nám!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.