-
-
Firma:
Conectart člen skupiny Genesis
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Benefity:
bonusy/prémie, provize z prodeje, sleva na firemní výrobky/služby, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost delšího neplaceného volna
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, důchodce, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy (tělesně postižení, vozíčkáři)
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník call centra, prodejce po telefonu/telesales, pracovník help desku, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, telekomunikace, zákaznický servis
Kdo jsme? Největší kontaktní centrum v České republice! Naši společnost tvoří 1500 zaměstnanců na celkem 7 lokalitách po celé zemi.
Spolupracujeme s velikány na trhu, jako je například Samsung, Vodafone nebo třeba Česká spořitelna.
Našim partnerům zajišťujeme komplexní linky zákaznické péče, akvizici nových zákazníků, back office a administrativu.
Hledáte v této dynamické době stabilní firmu, ve které najdete zázemí a jistotu? Jste otevřený/á novým zkušenostem a znalostem v oblasti komunikace, týmové spolupráce a energetiky? Tady jste správně!
Přidejte se k našemu týmu operátorů, kteří pomáhají klientům po telefonu řešit jejich potřeby a požadavky. Jsme exkluzivní a dlouhodobý partner společnosti innogy, která je jedním z největších dodavatelů energií na českém trhu. Naše zákaznická linka pomáhá klientům innogy z celé České republiky.
Pokud Vám je energetika úplně cizí, nevadí, vše Vás rádi naučíme. Naši noví operátoři procházejí ve zkušební době serií školení, která jsou ukončena oficiální certifikací od innogy - znalosti z tohoto školení můžete velice snadno použít jak v dalším profesním, tak i osobním životě.
Co bude Vaší náplní práce? 🔋
- Vaším hlavním úkolem bude pomoc zákazníkům innogy. Budete s nimi po telefonu řešit jejich požadavky, jako například změny záloh, úpravy smluv atd.
- Na základě potřeb zákazníků jim budete nabízet další služby či produkty, které jim usnadní život a ušetří čas a peníze.
- Vše budete zaznamenávat do interních systémů.
- Vedoucí Kačka bude Vaší podporou a pomůže Vám k dosažení těch nejlepších výsledků a růstu.
Proč vlastně pracovat s Kačkou v týmu? 💸
- Dostanete jistotu fixní mzdy a k tomu vysoký podíl odměn, které si můžete sami ovlivnit. Průměrný operátor si každý měsíc odnese 30 000,- Kč, Ti nejlepší až 48 000,- Kč.
- Podpoříme Vás do začátku, a to náborovým příspěvkem ve výši 12 000,- Kč, který je vyplácen už od prvního měsíce, tedy 4 000,- Kč za každý měsíc ve zkušební době.
- Všichni naši zaměstnanci dostávají stravenkový paušál. Na konci měsíce si připočtete circa 1 300,- Kč k výplatě v čistém navíc.
- Chceme, aby naši zaměstnanci chodili do práce odpočatí, 25 dní dovolené s námi máte proto jistých.
- Díky aplikaci Advanto máte možnost si kdykoliv jednoduše vybrat zálohu z výplaty před výplatním termínem.
- Volat a datovat můžete i ve volném čase díky skvělým tarifům od Vodafonu, které máte s námi zlevněné.
- Máme taky velkou spoustu dalších benefitů: Multisport karty pro sportovce, volné vstupy do ZOO Olomouc, slevy do KFC nebo Bageterie Boulevard, den volna navíc na svatbu či první školní den...
- Získáte jistotu stabilní firmy. Pracujeme pro jednoho z největších dodavatelů energií na trhu a vzhledem k ukončení činnosti jiných firem nám přibylo mnoho zákazníků, o které je potřeba se postarat.
- Kačka je skvělá vedoucí, která Vás vždy podpoří a najde si na Vás čas. Pracujeme v prostředí, ve kterém nejsme jen kolegové, ale také přátelé.
- Najdete u nás fyzicky nenáročnou práci, po které budete vždy odcházet s čistou hlavou.
- Budete časově flexibilní díky férovému rozvržení směn.
- Sídlíme v moc pěkných a skvěle dostupných kancelářích v samotném srdci Olomouce, přímo na Horním náměstí.
Co od Vás očekáváme? 😄
- Příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup.
- Znalost práce na počítači a schopnost rychlé orientace v novém prostředí.
- Časovou flexibilitu - pracujete v osmihodinových směnách v dvousměnném provozu od 08:00 - 20:00 hod., víkendy jsou 2x do měsíce, díky příplatkům si ale vyděláte ještě víc.
- Chuť se učit - není potřeba znalost produktu, na začátku projdete certifikovaným školením, na kterém Vás naučíme vše důležité.
- Spolehlivost a samostatnost.
- Selský rozum.
Tak na co ještě čekáte? 🚀
Neváhejte se nám ozvat. Tlačítkem "Odpovědět" se proklikněte na další stránku, zadejte své osobní údaje a hlavně nezapomeňte na životopis...
... za tým Innogy se na Vás těší Kačka a za tým HR Kuba!