Vaše úkoly
I Administrace servisních případů od jejich přijetí až po fakturaci, včetně sledování průběhu servisu
I Termínování, potvrzování a sledování zákaznických zakázek, včetně plánování a komunikace posunů termínů
I Plánování a koordinace kalibračních akcí
I Vyjasňování a řešení poruch, včetně eskalací
I Spolupráce v mezizávodním virtuálním týmu
Vaše kvalifikace
I SŠ/VŠ ekonomického či příbuzného směru
I denní komunikace v německém jazyce
I pokročilá znalost angličtiny
I čeština C1
I silná orientace na zákazníka a servis
I organizovanost, samostatnost a flexibilita
Co Vám nabízíme?
I Atraktivní finanční ohodnocení.
I Perspektivní a zajímavá práce ve stabilní společnosti s možností kariérního růstu.
I Kvalitní zaškolení, odborné a jazykové vzdělávání, programy pro individuální rozvoj dovedností.
I Odměna za docházku bez absencí (1.000 Kč měsíčně).
I Věrnostní odměny (dle délky zaměstnání ve společnosti).
I Příspěvek na dopravu.
I Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění.
* BENEFITY*
* 5 týdnů dovolené * mimořádná volna (zdravotní dny, dodatečné volno pro rodiče s dětmi do 15 let, na svatbu, stěhování aj.) * flexibilní pracovní doba a možnost částečné práce z domova (home office) u vybraných profesí * podpora bydlení * stravování ve firemní restauraci, obědy od 30 Kč * firemní školka * kulturní, sportovní a zdravotní akce * dary při životních výročích *
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.