Prace.cz v novém. Pojďte si ji vyzkoušet
Je to první ochutnávka nové Prace.cz. Některé věci ještě ladíme a budeme postupně přidávat, ale stojí to za prohlídku.
Evropská 852, Modřice, okres Brno-venkov
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
závodní stravování, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, firemní akce, bonusy/prémie, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, pracovník back office, vkládání dat do počítače, administrativa, finance a ekonomika
Co říká IMI International s.r.o. o pozici
JSME IMI International - UDRŽUJEME SVĚT V POHYBU!
Pojďte pracovat se skvělými lidmi, můžete se hodně naučit a práce Vás bude bavit!
Jsme světový lídr v oblasti řízení pneumatických a elektrických systémů. Dodáváme skvělá řešení pro naše zákazníky zabývající se nejnáročnějšími technickými úlohami ve světě. Posouváme svět vpřed!
Více informací o nás najdete na: www.hybemesvetem.cz
Co budete mít na starost?
Podpora projektů a transferů na SSC oddělení
Podpora a práce v systémech JDE Oracle, Esker, Salesforce, Conexiom, MS Office
Administrace systému včetně nastavení nových i stávajících uživatelů a poboček
Kontrola příchozích / odchozích dat, jejich správnosti a případné řešení nesrovnalostí
Komunikace s finančními kontrolory poboček
Zajištění správného fungování systému ve spolupráci s interním týmem i externím dodavatelem
„End to end“ testování nových poboček nebo provedených změn systému a procesů
Zajišťovat dořešení a eskalaci problémů ve spolupráci s interním týmem i s externím dodavatelem
Úzká spolupráce a zastupování s projektovým manažerem
Organizace a účast na pravidelných i ad-hoc schůzkách
Komunikace s Global/Local IT podporou, s finančními řediteli a hlavními účetními poboček
Organizace a zaškolení nových uživatelů z poboček i SSC, včetně přípravy školících materiálů
Správa ServiceNow požadavků
Podílení se na přípravě projektových plánů a prezentací
Příprava pravidelných i ad-hoc metrik
Pravidelná komunikace s interními zákazníky SSC a vedením SSC
Vytváření a pravidelná aktualizace manuálů a firemní dokumentace
Neustálé zlepšování a standardizace procesů a pracovního prostředí
Co od Vás očekáváme?
Angličtina na výborné úrovni – komunikace a prezentace v angličtině
Středoškolské/vysokoškolské vzdělaní
Pokročilá znalost balíku MS Office (Excel)
Znalost ekonomických a účetních procesů a orientace ve finanční terminologii
Orientace v procesech Customer Service a Order Management výhodou
Chuť a zájem učit se nové věci v oblasti automatizace a optimalizace pracovních postupů (Power Query, AI, RPA)
Flexibilita, pečlivost, proaktivita
Co Vám na oplátku nabízíme?
Stabilní pracovní místo – hledáme motivované a šikovné kolegy/-ně do týmu s mezinárodní působností
Příjemný, menší kolektiv SSC, který funguje jako jeden tým
Jazykové vzdělávání - široké spektrum podporovaných jazyků
Multisport karta
Příspěvek na životní/penzijní připojištění/DIP
Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexi Pass)
Zvýhodněný mobilní tarif
Zajištěná bezplatná autobusová doprava z centra Brna
Stravenkový paušál/možnost stravování
Sick days
5 týdnů dovolené
Odpovídáte na pozici SSC projektový specialista/tka