-
-
Firma:
Alza.cz a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná)
-
-
Benefity:
manažerský motivační program, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, vlastní organizace náplně práce, children-friendly office, individuální rozpočet na osobnostní růst, vyhrazený čas na inovace, rozjezd zcela nového projektu
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, obchodní asistent, pojišťovací poradce, pracovník back office, administrativa, finance a ekonomika, prodej a obchod
Jsme Alza.cz - česká firma s vizionářským pohledem, lídr e-commerce a udavatel trendů. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2021, ve kterém Alza utržila téměř 45 miliard Kč, ale také řada inovací na poli e-commerce.
Služba alza NEO je na trhu unikátní, mění zvyklosti českých zákazníků a raketově roste. Učíme firmy, že není potřeba elektroniku vlastnit, ale mohou si ji jednoduše pronajmout a užívat ji bez starostí a vysokých vstupních nákladů. Ty nám pomůžeš se zákaznickou péčí. Jsi administrativní kouzelníkem/čarodějkou a chceš prohlubovat své dovednosti? Připoj se k nám a zjisti, jaké kouzlo se skrývá v jedinečnosti této služby.
Proč si to u nás zamiluješ?
- Nabízíme flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku s možností home office (1 den v týdnu).
- Čeká Tě balíček super benefitů: stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, příspěvky na Benefit plus, levnější pohonné hmoty, psychologická nebo právní poradna nebo zaměstnanecké slevy na celý sortiment Alzy.
- Díky moderním kancelářím přímo v pražských Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, dát si skvělou kávu, snídani i svačinu, a to vše klidně v doprovodu tvého domácího mazlíčka.
- Protože nezapomínáme ani na Tvůj rozvoj. Nabízíme celou škálu školení a možnost rotací na jiná oddělení.
Co všechno budeš mít pod palcem?
- Budeš zákazníkům, jak novým, tak i stávajícím, poskytovat odborné poradenství ke službě NEO a udržovat s nimi dobré vztahy.
- V kontaktu se zákazníky budeš hlavně prostřednictvím e-mailů a to cca z 80%, zbylých 20 strávíš se zákazníkem na telefonu.
- Vytváření cenových nabídek a zpracování objednávek bude Tvým denním chlebem.
- Součástí Tvé práce bude i reportování nadřízenému a administrativa, která je s pozicí spjatá.
Co od Tebe očekáváme?
- Máš zkušenosti z obchodního oddělení, back office, bankovnictví či administrativy – velkou výhodou.
- Pečoval/a si o zákazníky a je pro Tebe důležitá jejich spokojenost a pozitivní zpětná vazba.
- Rád/a komunikuješ a máš příjemný projev. I ten písemný.
- Rozumíte si s počítačem – ovládáte MS office, dokážeš si dohledat každou informaci.
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáte?
Jako první se Vám ozve náš HR specialista po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si Vás pozveme na pohovor.
Jdeš do toho s námi? Pošli nám CV a pojďme si o tom popovídat!
Klíčová slova: asistent, asistentka, back office, administrativní podpora, asistentka back office, práce v Alza.cz, Alza.cz