Do našeho týmu Kolibříků hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní specialista provozu. Baví vás administrativa a máte organizační schopnosti? Chcete pracovat v centru Prahy? Jste komunikativní a dokážete řešit problémy s nadhledem? Možná hledáme právě vás!
Můžeme vám nabídnout?
- možnost práce na zkrácený úvazek 5-6 hodin denně s možností dalšího navýšení
- nestereotypní náplň práce
- práci v příjemném prostředí moderní vily na Praze 2
- individuální přístup a péči
- benefit program, který vytváříme na míru našim zaměstnancům (najdete v něm například Benefit Plus kartu, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a mnoho dalšího)
Od vás očekáváme?
- organizační schopnosti a zkušenosti s administrativou
- samostatnost a schopnost určování priorit
- že zvládnete připravit akci, napsat článek a komunikovat telefonicky s kolegy
- že umíte pracovat s Excelem, Wordem, PowerPointem i Outlookem
- flexibilitu a přizpůsobivost
- zvládání také ad hoc úkolů
Vaší náplní práce bude?
- příprava akcí a soutěží v rámci firmy
- sjednávání schůzek, zajišťování jejich hladkého průběhu
- příprava reportů
- zajišťování zápisů z porad a meetingů
- příprava článků z akcí a meetingů
Co se bude dít, až nám pošlete svůj životopis?
Ozve se vám naše kolegyně Jitka, která s Vámi projde telefonicky specifika pracovní pozice a domluví s vámi datum pohovoru s naší HR Business Partnerkou Věrkou. Pokud budete v prvním kole úspěšní, pozveme si vás i do druhého kola. A když se vše povede jak má, přivítáme vás s radostí v našem týmu.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.