Co vás čeká
- komplexní zajišťování správy majetku organizace
- zajišťování oprav, údržby a servisu zařízení na provozovnách organizace
- komunikace se smluvními partnery
- zpracování a vyřizování objednávek
- zajištění platností a termínů revizí zařízení (plynová, elektrická, zdvihací a tlaková)
- sledování spotřeb zboží a spotřebního materiálu provozoven
- přidělování práce dle knihy závad technikovi organizace
- vedení a aktualizace inventáře gastro vybavení na provozovnách
- zajištění vývozu odpadů na provozovnách
- dílčí administrativní práce v dané oblasti
- rozpočtové práce v oblasti spotřebního materiálu
- spolupráce s ostatními organizačními jednotkami organizace
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min. SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického zaměření
- znalost Word, Excel, Outlook
- pečlivost a spolehlivost, svědomitost, zodpovědný přístup, loajálnost, samostatnost,
- zkušenosti na obdobné pozici minimálně 2 roky
- výborné organizační a komunikační schopnosti
Výhodou bude, pokud budete umět
- zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě
- povědomí o školním nebo závodním stravování
Co vám můžeme nabídnout
- zajímavou a nejednotvárnou práci na HPP
- rozšíření znalostí a zkušeností i v jiných oblastech či pozicích
- stabilní plat a zázemí
- osobní ohodnocení
- mimořádné odměny
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravné
- příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření
- Multisport kartu pro Vás i Vaše blízké
Váš životopis zašlete na náš firemní email nejpozdeji do 31.1.2023. Děkujeme.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.