Benefity:
auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova
Zařazení:
domovník/správce objektu, vedoucí/manažer týmu, služby, zákaznický servis
Co říká B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. o pozici
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu. B+N charakterizují mnoholeté zkušenosti s vývojem nových metod a technologií zaměřených na robotizaci a automatizaci. V České republice začala B+N Referencie Zrt. působit od roku 2021 s obchodním jménem B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Hledáte pracovní příležitost, která by Vás a Vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunula dál? Chtěli byste se rozvíjet v oblasti facility služeb? Jste komunikativní a máte obchodního ducha? Nevadí Vám cestování? Vedení týmu a komunikaci s klientem berete jako příležitost? Jestli jste si alespoň jednou odpověděli ano, tak právě Vás hledáme.
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti facility služeb a v současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže zakázky posunout dál.
Náplň práce:
řízení a zabezpečení síťové zakázky facility služeb (technická správa budov, vnitřní úklid, venkovní úklid)
operativní výkon služby Car fleet – předávání vozidel a přebírání vozidel od zaměstnanců klienta, koordinace služby půjčovny vozů pro klienta
administrace dat souvisejících s Car fleet, a vedení související dokumentace
řízení pracovníků dělnických profesí (od nastavení systému řízení, zadávání úkolů a kontrola jejich plnění)
nábory pracovníků na práce vnitřního úklidu
plnění nastavených ekonomických plánů, návrhy opatření v případě neplnění rozpočtu
organizace subdodavatelů z oblasti Technické zprávy budov, vnitřního a venkovního úklidu
zajišťování revizí, zkoušek, kontrol dle platné legislativy ČR
úzká spolupráce se specialistou zákazníka
proaktivní přístup k potřebám zákazníka
administrativní činnosti (podklady pro fakturaci, docházka podřízených, pohotovosti podřízených, objednávky materiálů atd.)
Co od Vás očekáváme:
zkušenost s řízením pracovníku na dělnických pozicích výhodou
ekonomická gramotnost a organizační schopnosti
IT gramotnost (MS Excel, MS Internet Explorer)
min. SŠ s maturitou, výhodou technického směru – stavební, strojní, elektro
praxe v oblasti řízení služeb facility managementu min. 2 roky výhodou
odolnost proti stresu
ochotu cestovat - Nový Jíčín, Opava, Ostrava
schopnost rychle se rozhodnout a pohotově jednat
velmi dobré komunikační schopnosti a odpovídající reprezentování společnosti
časovou flexibilitu
řidičské oprávnění sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
Uplatnění se v mezinárodní společnosti v oblasti facility služeb
Různorodou a zajímavou práci
HPP na dobu určitou jednoho roku s následným prodloužením na dobu neurčitou
Zajímavé finanční ohodnocení
Služební vůz i k soukromým účelům
Nástup možný IHNED nebo po domluvě
Výplatu vždy do 15. dne následujícího měsíce
Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti a týmové spolupráci.
Samostatnou a zodpovědnou práci
Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji
Příspěvek na sport a kulturu formou Multisport karty
Další benefity, které jsou v dnešní době automatické (laptop, mobilní telefon,)
Slevy od našich partnerů
Interní soutěže a programy a mnoho dalšího
Pošlete odpověď na pozici TEAM LEADER pro Facility Segment - oblast Morava
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., IČO: 60470291, Antala Staška 2027/77, Praha, Krč, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.