-
-
Firma:
TD SYNNEX Czech s.r.o
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
odborné vyučení bez maturity
-
-
Jazyky:
angličtina (základní)
-
-
Benefity:
příspěvek na dopravu, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickday, firemní akce
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, uprchlíky z Ukrajiny
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, logistik, disponent, specialista logistiky, supply chain specialist, administrativa, doprava a zásobování
Společnost TD SYNNEX Czech s.r.o. provozuje moderní logistické centrum v CTParku na Nové Hospodě. Pracujeme s produkty největších výrobců IT technologií (Microsoft, HP, Lenovo, Cisco, Apple atd.). Logistické centrum v Boru u Tachova patří mezi největší, nejdůležitější a nejmodernější sklady v Evropě.
ADMINISTRÁTORSKÉ POZICE V BORU U TACHOVA
V současné chvíli hledáme pečlivé, učenlivé, spolehlivé a angažované zaměstnance s výbornou organizací práce a skvělým time managementem na tyto pozice:
Warehouse Administrator (Administrátor skladu)
(příjem a zpracování zboží - kontrola, systémový a fyzický pohyb, komunikace s interními i externími zákazníky)
- angličtina A2 (převážně písemná forma)
- základní znalost prostředí MS Office (Excel, Outlook)
- praxe z oblasti logistiky 1-2 roky na pozici Skladový operátor nebo Administrátor skladu výhodou
- 2 směny (výjimečně 1 směna)
- znalost prostředí SAP výhodou
Logistics Specialist (Specialista logistiky)
(rutinní zakázky a speciální požadavky v SAP, plánování termínů zakázek a kapacit, řízení zásob)
- angličtina A2/B1 (písemná a po zaučení i ústní forma)
- uživatelská znalost prostředí MS Office (Excel, Outlook)
- praxe z oblasti logistiky 2 roky na pozici Administrátor skladu nebo Logistický specialista (výjimečně i Skladový operátor)
- 1-2 směny
- znalost prostředí SAP výhodou
Transportation Specialist (Specialista odd. transportu)
(zajištění dopravních kapacit pro potřeby interních a externích klientů)
- angličtina min. B1 (psaná i ústní forma), němčina výhodou
- dobrá znalost prostředí MS Office (Excel, Outlook)
- praxe z logistiky min. 2 roky na administrátorské pozici (zkušenost s transportem velkou výhodou)
- 1 směna
- znalost prostředí SAP výhodou
Co vám můžeme nabídnout:
- práci v mezinárodním prostředí se super partou lidí
- tým zkušených kolegů, kteří s vámi rádi nasdílí své zkušenosti
- dynamickou atmosféru logistického centra, kdy každý den je jiný
- balíček firemních benefitů (dny dovolené navíc, 2 sick days, příspěvek na dopravu, stravování zdarma, firemní akce, zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možný home office atd.)
- hledáme kolegy na dlouhodobou spolupráci, proto nabízíme zaměstnání na dobu neurčitou hned od prvního dne
Pro přesnější popis pozic volej na telefonní číslo 373 727 103 nebo rovnou zašli CíVíčko. Nehledáme superhrdinu, my tě všechny superschopnosti naučíme.
Pokud se stále bojíš, můžeš u nás začít samozřejmě na pracovní pozici Operátor skladu a postupně se vypracovat výše.