Požadujeme:
· spolehlivost a zodpovědnost ke své práci a svěřeným úkolům
· chuť učit se novým věcem a vzdělávat se v oboru
· dobré komunikační schopnosti
· pokročilá znalost Excelu
· velkou výhodou je znalost elektroinstalačního materiálu
· znalost práce se SAPem velkou výhodou, nikoliv podmínkou
· logické a analytické myšlení
· samostatnost a pečlivost.
Náplň práce:
· denní komunikace s dodavateli
· vytváření objednávek
· zpracovávání požadavků obchodníků
· odpovědnost za sortiment a skladové zásoby
· správa svěřených kmenových dat.
Nabízíme:
· Místo výkonu práce: Oblast „ Zlínský, Olomoucký, Moravskoslezský, Středočeský kraj, Praha
. NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 30.000,- Kč (10 tis. po odpracovaných 3 měsících, 10 tis. po odpracovaných 6-ti měsících a zbylých 10 tis. po odpracovaných 12-ti měsících)
· práci v perspektivní a stabilní společnosti s působnosti po celé ČR
· smlouvu na HPP při nástupu
· pravidelné školení
· stravenky v hodnotě 130 Kč
· příspěvek na penzijní pojištění (po 6-ti odpracovaných měsících)
· zaměstnanecké slevy na firemní produkty
· slevy na vybrané bankovní produkty
· nabízíme mzdu dle znalostí a zkušeností uchazeče
· a v neposlední řadě Vás čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.