Jsme Domácí hospic Vysočina a pomáháme lidem s těžkou nemocí, aby mohli žít doma až do konce života, a
podporujeme jejich blízké, aby tuto péči zvládli. Náš tým tvoří 25 stálých pracovníků a dalších 20 externích
spolupracovníků. V regionu okresu Žďár nad Sázavou působíme již 23 let.
Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu, který se bude věnovat finančnímu, rozpočtovému a administrativnímu managementu.
Vedoucí ekonomického oddělení a administrativy v hospici zodpovídá především za:
Co od vás očekáváme:
V týmu budete úzce spolupracovat s ředitelkou organizace. Vedoucí ekonomického oddělení a administrativy je přímo nadřízen/a těmto pozicím: účetní, personalistka, projektová manažerka a správce vozového parku.
Nabízíme pracovní smlouvu na 1,0 úvazku na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástupní plat 44000 Kč, flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na penzijní pojištění, služební telefon a notebook, podmínky pro osobní a profesionální rozvoj, příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
Nástup: 1. 6. 2023 nebo dle dohody.
Na Vaše odpovědi (CV a motivační dopis) se těšíme do 17. 3. 2023. Na osobní pohovor do druhého kola budou pozváni jen vybrané uchazečky/vybraní uchazeči.
Kontaktní osoba: Hana Brnická
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.