Hledáme technicky založeného člověka, který rád získává zkušenosti a nebojí se samostatné práce.
Uchazeč by měl mít technické vzdělání nebo praxi, komunikační a organizační dovednosti, aktivní přístup a schopnost zvládat i administrativní činnosti na PC.
Výhodou jsou zkušenosti s řízením a koordinací kolegů, průběhu zakázek a zkušenosti s jednáním se zákazníky.
Nutností je řidičský průkaz sk. B a znalost práce s PC (MS Outlook, Word a Excel).
- řízení činnosti na svěřeném úseku střediska servisního oddělení
- komunikace se stávajícími klienty a udržování dobrých obchodních vztahů
- vedení a koordinace servisních techniků na jednotlivých přidělených zakázkách a objektech (zadávání a vyhodnocování jejich práce)
- vyřizování požadavků na servisní činnost od zákazníků
- zpracování a evidence servisních cenových nabídek a objednávek
- služební automobil, mobilní telefon, notebook a další vybavení
- asistentka pro administrativní práce a podporu
– motivující mzdové ohodnocení
– čtvrtletní odměny a dny dovolené navíc při dobrém hospodářském výsledku firmy
– zaměstnanecké výhody a benefity (příspěvek na obědy/stravenky, věrnostní příplatky, aj.)
– zázemí prosperující společnosti s historií a budoucností, stabilní dlouhodobé zaměstnání
– moderní prostory a pracovní vybavení, vlastní kantýna a 3 dodavatelé obědů v Mnichově Hradišti
– příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
– zajímavou práci s využitím moderních informačních technologií
– plán zaškolení na pracovní pozici, který Vám pomůže v prvních měsících
– firemní akce a aktivity pro stmelení kolektivu
– vzdělávací kurzy a školení
– odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
Podívejte se na naše kariérní stránky, kde naleznete kompletní výčet volných pracovních pozic :)
www.jap-jacina.cz
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.