-
-
Firma:
CARE Česká republika z.s.
(nezisková organizace)
-
-
Pracovní poměr:
práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva, práce na živnostenský list/ičo, dohoda o pracovní činnosti (na dobu neurčitou)
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (výborná)
-
-
Benefity:
bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, zahraniční pracovní cesty, vlastní organizace náplně práce, dog-friendly office, účast na zahraničních konferencích, rozjezd zcela nového projektu
-
-
Vhodné i pro:
osoby na mateřské/rodičovské
-
-
Zařazení:
specialista pr, marketing, média a reklama
CARE vznikla v roce 1945 za účelem pomoci válkou zničené Evropě. Legendární CARE packages (ve spolupráci s UNRRA) pomáhaly i Československu. Dnes patří CARE k největším mezinárodním humanitárním organizacím, poskytuje okamžitou pomoc při katastrofách a bojuje proti chudobě po celém světě. Realizuje i dlouhodobé rozvojové programy, které vedou k soběstačnosti zranitelných komunit, se zvláštním zřetelem na ženy a dívky. Spojuje nás motivace a zájem o práci v humanitární oblasti a nabíjí nás to, že nám naše práce dává smysl. Pokud máš podobné hodnoty a chceš pomoci české pobočce CARE se úspěšně rozvíjet a udržitelně pomáhat, tak hledáme právě Tebe! Více na www.care.cz
CARE vznikla v roce 1945 za účelem pomoci válkou zničené Evropě. Legendární CARE packages (ve spolupráci s UNRRA) pomáhaly i Československu. Dnes patří CARE k největším mezinárodním humanitárním organizacím, poskytuje okamžitou pomoc při katastrofách a bojuje proti chudobě po celém světě. Realizuje i dlouhodobé rozvojové programy, které vedou k soběstačnosti zranitelných komunit, se zvláštním zřetelem na ženy a dívky. Spojuje nás motivace a zájem o práci v humanitární oblasti a nabíjí nás to, že nám naše práce dává smysl. Pokud máte podobné hodnoty a chcete pomoci české pobočce CARE se úspěšně rozvíjet a udržitelně pomáhat, tak hledáme právě Vás! Více na www.care.cz
Vaše náplň práce:
- Strategie a správa PR komunikace a brandingu CARE ČR
- Networking a efektivní navazování partnerství s novináři a médii
- Tvorba marketingových a komunikačních materiálů, včetně tiskových zpráv, příběhů, publikací a case studies, organizace a podpora vybraných PR eventů
- Sledování a vyhodnocování komunikačních PR aktivit a kampaní, založená na performance datech
- Každodenní komunikace s novináři - předávání materiálů, tiskových zpráv apod.
Co od Vás potřebujeme:
- Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti PR a komunikace s prokázanými zkušenostmi se správou kampaní, mediálních platforem, apod.
- Minimálně bakalářský titul, nejlépe v oblasti public relations, komunikace či médií u renomované instituce
- Schopnost komunikovat jasně a diplomaticky s různými zúčastněnými stranami
- Vynikající písemný a ústní projev a prezentační dovednosti
- Plynulost v psané a mluvené angličtině i češtině
- Vynikající networkingové a PR dovednosti
- Schopnost plánovat, organizovat a přinášet výsledky
- Schopnost analyzovat a syntetizovat informace a vhodně je prezentovat
- Schopnost komunikovat a řídit různé zúčastněné strany (jako jsou dodavatelé, příjemci a partneři)
- Orientace na detail i multitasking v rychle se měnícím prostředí
- Kompetence vyhodnocovat a rozvíjet komunikačních aktivity a kampaně na performance číslech a datech
Co s námi a u nás získáte:
- Podíl na smysluplných projektech
- Možnost seberealizace a uplatnění vlastních progresivních nápadů
- Spolupráci v týmu mezinárodní humanitární organizace s globálním dopadem
- Flexibilní zahájení a konec pracovní doby
- Možnost spolupráce na zkrácený úvazek, v kanceláři i na home office
- Mobilní telefon a PC (i pro soukromé využití)
- Pestré příležitosti profesního i osobnostního růstu
- Obohacující mezinárodní spolupráci, sdílení a využití know-how
- Dynamické, neformální a kreativní prostředí oceňující inovace a proaktivní rozvojové nastavení v práci
Jaký je průběh výběrového řízení?
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je předložení strukturovaného CV a krátké osobní motivace, ideálně s ukázkami své práce.
Uchazeči/ky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení (posouzení kompetencí a motivace) mohou být obesláni výzvou k dodání ukázek práce či zpracování praktického úkolu. Část osobního pohovoru může probíhat v anglickém jazyce.
Vzhledem k interním kapacitám budeme kontaktovat pouze vybrané uchazeče, kteří dodají všechny požadované podklady a budou splňovat kvalifikační předpoklady.
Kontaktní osoba: Katarína Klamková, mob.: +420 608 820 637
Možnost nástupu ihned nebo dohodou.
Těšíme se na Vás!