Společnost RIPEX Consulting s.r.o. nabízí komplexní služby v oblasti vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd, personalistiky, zpracování daňových přiznání, daňové optimalizace, poradenství a další služby, které souvisí s podnikáním. Naším cílem je maximálně zjednodušit život firmám, ušetřit podnikatelům čas, který věnují administrativní činnosti. Chceme převzít za podnikatele starosti, tak aby se mohli věnovat své hlavní činnosti, která jim přináší zisk.
Co říká vedoucí účetní společnosti RIPEX, paní Lenka Krajíčková, o pozici
Do našeho týmu účetních nyní hledáme posilu, která bude mít na starosti zpracování a vedení účetnictví vybraných společností. V novém týmu budete samostatně zpracovávat komplexní účetní agendu, dostanete se do pravidelného kontaktu se svými zákazníky. Podporu a oporu naleznete každodenně ode mě a od zkušeného a přátelského týmu kolegyň účetních. Zázemí příjemných kanceláří na vás čeká v Kolíně na adrese Plynárenská 671 v 5. patře.
Co od Vás očekáváme:
· základem je dobrá znalost účtování dokladů, zpracování daňových přiznání /DPH, KH, SH, roční uzávěrky včetně DPPO, tvorba výkazů, evidence majetku
· SŠ vzdělání
· dobrá znalost podvojného účetnictví
znalost české účetní legislativy a daní /DPPO, DPH/
· znalost daňových zákonů zejména v oblasti DPH a daně z příjmů
· prokazatelná praxe v oboru
· samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a důslednost
· rychlá orientace ve vzniklých problémech a schopnost efektivně je řešit
Vaše budoucí pracovní nástroje, (pokud s nimi máte dobrou zkušenost, je to velká výhoda, jinak vás s nimi naučíme):
· MS Office
· ABRA
· Pohoda
Jako naše nová kolegyně/kolega získáte:
· mobilní telefon s daty i pro osobní účely
· internetové připojení a IPTV k vám domů
· 3 x sick day za rok
· příjemné pracovní prostředí
· dobrou dopravní dostupnost pracoviště
· vzdělávací kurzy a školení
· neomezenou konzumaci kávy
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.