-
-
Firma:
AZfacility s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Benefity:
mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, individuální rozvržení pracovní doby, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, notebook, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, referent, domovník/správce objektu, vedoucí/manažer týmu, administrativa, služby, zákaznický servis
Jsme česká stabilní společnost s dlouholetou historií. Pracujeme s pozitivním nasazením a naším cílem je nejen poskytování kvalitních služeb v oblasti úklidu, bezpečnostních služeb a facility managementu. Také rozvoj vlastních členů a péče o firemní kulturu jsou pro nás důležité. Vážíme si svých klientů, ale i svých zaměstnanců.
Kdo jsme? Jsme společnost AZfacility specializující se na správu a údržbu nemovitostí zejména úklidové služby, bezpečnostní služby, správu budov. Jsme ryze česká společnost a naším posláním je vytvářet prostředí pro úspěch.
Koho hledáme? Zkušeného a motivovaného Provozní/supervisor (žena nebo muž) úklidových služeb pro Královohradecký kraj. Pokud máte vedení týmu a organizační schopnosti v krvi, tato pozice je právě pro Vás. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat plánování a koordinaci úklidu, řízení týmu úklidových pracovníků a zajištění dodržování vysokých standardů čistoty.
Co bude Vaší náplní práce?
- zajišťovat klientský servis,
- kontrola pravidelných zakázek,
- organizační a provozní činnost,
- nábor a zaškolení nových zaměstnanců,
- osobní jednání se zákazníky (provozní agenda),
- příprava provozních podkladů,
Jak si Vás představujeme?
- máte min. středoškolské vzdělání zakončené maturitou,
- jste komunikativní osoba a umíte si svoji práci dobře zorganizovat (budete komunikovat nejen s podřízenými, ale i se zástupci klienta),
- máte smysl pro pořádek a můžeme se na Vás spolehnout,
- řidičský průkaz sk. B – většinu času strávíte v terénu mimo kancelář,
- zvládnete vytvořit tabulku v Excelu a dokument ve Wordu,
- jste flexibilní (jak bude vypadat Váš pracovní den bude záležet na Vás, ale něco je nutné v určitý čas),
- máte čistý výpis z rejstříku trestu (nutno doložit),
Co od nás dostanete?
- práci na HPP s možností organizace pracovní doby,
- mobilní telefon,
- služební automobil,
- zajímavé firemní akce,
- odměny za dobře odvedenou práci,
- zázemí kanceláře v Hradci Králové,
- práci v týmu s fajn kolegy,
- možnost posunout se na vyšší pozici v rámci firmy,
Oslovili jsme Vás?
Pokud jste připraveni přijmout výzvu, kontaktujte nás s přiložením svého životopisu a motivačního dopisu.