Jazyky:němčina (středně pokročilá) nebo angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, rozjezd zcela nového projektu, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem (tělesně postižení, ostatní)
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, recepční, administrativa, výroba, průmysl a provoz, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Co říká Fielmann s.r.o. o pozici
Fielmann patří mezi špičky na evropském trhu v oblasti oční optiky. Firma se sídlem v Německu v současnosti provozuje více než 1000 poboček po celé Evropě.
Jsme rodinná firma s jasně definovanými hodnotami. Základem našeho úspěchu jsou kompetentní a angažovaní zaměstnanci, kteří pracují v souladu s naší firemní filozofií. Naší prioritou je individualizovaná péče o zákazníka.
Do rychle rostoucí společnosti, která otevírá pobočky po celé České republice, hledáme primárně administrativní podporu, která doplňkově zajistí menší klidnou recepci společnosti.
Pracovní doba 9-15 PO až PÁ.
Společnost Fielmann nabízí:
zázemí mezinárodní firmy s četnými možnostmi kariérního růstu
jistota německého rodinného podniku s dlouholetou tradicí
zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity
program zapracování a školení
možnost zaměstnání zkrácený úvazek
smlouva na dobu neurčitou
pevná měsíční mzda
23 dní dovolené
2 sickdays
každý rok nové brýle pro zaměstnance
zaměstnanecké slevy
stravenky
Multisport karta/ příspěvek na důchodové či životní (při)pojištění
A toto od Vás očekáváme - podpora hladkého chodu kanceláře a recepce společnosti:
Administrativa spojená s působením firmy v oboru optiky:
Zdravotní pojišťovny – zpracování vyúčtování, zasmluvňování nových poboček, zajišťování přístupů do portálů ZP, správa a ukládání vyúčtování ZP pro účetní oddělení
Benefity od zákazníků – vyúčtování + organizační záležitosti směrem k benefitním společnostem + registrace nových poboček
Agenda spojena s Tax free / Global Blue a platebními terminály
Objednávky a distribuce reklamních předmětů pro zákazníky
Kontrola zaplacených faktur od zákazníků
Částečná agenda zákaznického servisu
Zástup za zákaznický servis a office managera v době jejich nepřítomnosti
Obecná administrativa:
Zajištění a správa přístupů pro objednávání zboží pro pobočky
Náhradní plnění – evidence faktur + akvizice nových firem v rámci náhradního plnění
Mobilní operátor – správa agendy + rezervace nových tel. čísel
Správa intranetu - správa, kontrola a zařazování dokumentů
Smlouvy – evidence a zalistování smluv do přehledů
Leasing + tankovací karty – správa agendy firemních vozů
Zpracování přehledu vedlejších nákladů
Správa vybraných firemních emailových schránek
Přebírání zásilek od kurýrů/doručovatelů a drobné pochůzky (pošta, úřady, podatelna SÚKL, Czech point)
Zajištění údržby/oprav/úprav kanceláří ve smyslu domluvy se správou budovy, příp. zajištění externích firem apod.
Uvádění návštěv
V případě další kapacity:
Eventy – organizace a zajištění firemních akcí
Další miniprojekty
Kooperace s německou centrálou – úkoly z centrály v Hamburku
Co je pro nás důležité:
Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Schopnost rychlé orientace, zorganizovat si práci a určit priority
Aktivní, přátelská a nekonfliktní osobnost
Proklientské nastavení a ochota pomoct kolegům z jiných oddělení a poboček
Samostatnost (po úvodním zaučení)
Praxe na obdobné pozici výhodou
Cizí jazyk (AJ, nebo NJ) na komunikativní úrovni
Těšíme se na Vaši přihlášku s uvedením představy o výši mzdy a možného termínu nástupu.
Pošlete odpověď na pozici Administrativní pracovník (zkrácený úvazek) PO-PA 9-15 hod m/ž
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Fielmann s.r.o., IČO: 09862986, Rohanské nábřeží 671/15, Praha, Karlín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.