Profesionální správa investičních nemovitostí zaměřená na efektivitu pronájmu.
Jsme partnerem majitelů investičních nemovitostí, kteří hledají profesionální správu a maximalizaci efektivity pronájmu.
Nabízíme komplexní služby spojené se správou nemovitostí napříč celou ČR.
Společnost ProRentia, s.r.o.
HLEDÁ KOLEGU ČI KOLEGYNI NA POZICI:
ASISTENT/KA SPRÁVY INVESTIČNÍCH NEMOVITOSTÍ
Rozšiřujeme tým a hledáme spolehlivého a samostatného kolegu (či kolegyni), který má zájem o správu nemovitostí a péči o nájemní vztah.
Pozice je vhodná pro uchazeče s orientací na služby a komunikaci.
Co vás čeká v nabízené pozici ?
- Komunikace se stávajícími klienty – telefonicky i e-mailem
- Aktivní péče o stávající klienty s cílem zajistit jejich spokojenost a dlouhodobou spolupráci
- Práce s aktuálním klientským portfoliem – sledování potřeb, zpětné vazby a případné řešení požadavků
- Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů
- Administrativní podpora obchodního oddělení
- Správa a aktualizace klientských dat v interních systémech
- Koordinace agendy mezi odděleními
- Spolupráce na zlepšování procesů péče o klienty
Co od Vás očekáváme?
- Úplné středoškolské vzdělání s maturitou (doložené dokladem), nebo VŠ vzdělání
- Skvělé komunikační dovednosti a proklientský přístup
- Dobrou znalost práce s PC (MS Office, e-mailová komunikace, CRM výhodou)
- Řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič
- Bezúhonnost ( doložená výpisem z rejstříku trestů)
- Orientaci na hledání řešení a budování vztahů s klienty
a především samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a dobré organizační schopnosti (schopnost pracovat s více úkoly současně).
Výhodou bude, pokud máte zkušenosti s péčí o zákazníky nebo na podobné pozici, všeobecný přehled v oblasti realit, správy nemovitostí, pronájmem bytů či kanceláří či realitní certifikace.
Co vám můžeme nabídnout ?
- Práci na HPP či na IČ (OSVČ), dle domluvy
- Flexibilní pracovní doba s vlastní organizací práce i času
- Práce na plný i částečný úvazek, v kanceláři i v terénu, s možností částečného Home Office.
- Motivující finanční ohodnocení a bonusy vázané na výkon
- Profesní zaškolení, rozvoj, know-how a profesní růst
- Benefity : služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, penzijní a životní pojištění
Místo pracoviště : Plzeň a Praha
Nástup : dle domluvy/ IHNED
Nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok), rádi bychom však našli uchazeče, který má předpoklady a zájem o dlouhodobou spolupráci.
Zaujala Vás uvedená pozice?
Pak k odpovědi na tuto nabídku, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis. Uvítáme samozřejmě také krátký motivační dopis, ve kterém se nám můžete rozepsat o Vás, Vašich pracovních zkušenostech i představách o nabízené pozici.
Jak u nás probíhá výběrové řízení?
Po výběru dle životopisů následuje telefonát či e-mailová zpráva o Vašem zamítnutí či pozvánka na úvodní online setkání
Druhé kolo pohovoru vždy osobně na centrále a následně buď nabídka práce nebo informace o vybrání jiného kandidáta.