-
-
Firma:
INTERMEZZI s.r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
Vlkovská 107, Velká Bíteš, okres Žďár nad Sázavou
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (pokročilá) a angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, občerstvení na pracovišti, kafetérie, mobilní telefon, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Zařazení:
administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, pracovník back office, referent, vkládání dat do počítače, nákupčí, administrativa, doprava a zásobování
Jsme DIAMOND DESIGN, dynamická inovativní společnost s dlouholetou tradicí v oblasti prodeje a zakázkové výroby stínicí techniky, designového nábytku a luxusních interiérových a exteriérových prvků. Věříme, že detail tvoří dokonalost, a proto pracujeme s nejkvalitnějšími materiály a nejmodernějšími technologiemi. Naším cílem je přinášet klientům jedinečný design a prvotřídní řemeslné zpracování. Připoj se k nám a staň se součástí týmu, který proměňuje vize v realitu.
Aktuálně hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici Administrativní pracovník s AJ. Možná hledáme právě tebe!
TVÝM DENNÍM CHLEBEM BUDE:
✔ Pracovat v informačním systému QI – administrovat faktury, dodací listy a další doklady
✔ Sledovat objednávky od tuzemských i zahraničních dodavatelů – dohlížet na jejich plynulou logistiku až do našeho skladu
✔ Komunikovat s dodavateli – zpracovávat a posouvat dál informace ohledně objednaného zboží, dodacích lhůt a reklamací
✔ Zajišťovat silniční přepravu v rámci ČR i EU
✔ Poskytovat administrativní podpora našim obchodním manažerům
CO OD TEBE OČEKÁVÁME:
✔ SŠ vzdělání
✔ Předchozí zkušenost práce v informačním systému výhodou
✔ Znalost angličtiny na pokročilé úrovni – potřebujeme, aby sis dokázal/a poradit s e-mailem, telefonátem či Teams schůzkou v angličtině
✔ Pečlivost a svědomitost nebereme jen jako frázi – zpracovávat doklady v IS si žádá přesnost a oko pro detail
✔ Komunikativnost a ochotu učit se novým věcem
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:
✔ Práci na HPP v přátelském kolektivu
✔ Lidský přístup a férové jednání
✔ Motivační ohodnocení
✔ Firemní benefity – příspěvek na stravování, 25 dní dovolené po 2 letech