Staňte se spojkou mezi technikou a obchodem- buďte oporou našeho týmu i zákazníků.
Být referentem technické podpory a obchodu v THERMISU znamená chápat podstatu měření a regulace, zvládnout zpracovat nabídky, objednávky, fakturaci a komunikaci se zákazníky.
Co vás čeká:
- zpracovávání přijatých a vydaných objednávek
- vystavovaní vydaných faktur
- komunikace se zákazníky
- e-mailová i telefonická komunikace - česky i anglicky
- práce v účetním systému Pohoda
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- uživatelskou znalost práce na PC
- znalost účetního programu POHODA výhodou, ne podmínkou
- vhodné i pro absoloventy
- základní komunikace v AJ
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- technické myšlení
Co vám můžeme nabídnout:
- zázemí malé, stabilní a stále rostoucí firmy
- příjemné pracovní prostředí
- nástup na HPP dle dohody, možný ihned
- možnost učit se, růst a zapojit se do chodu firmy
- zaškolení je u nás samozřejmost í- nebudete na to sám/sama a rádi Vám podáme pomocnou ruku
Další benefity ( firemní akce, stravenky, čaj a káva pro všechny zaměstnance zdarma a další.)
Snažíme se pro naše zaměstnance vytvořit takové pracovní prostředí, aby k nám chodili rádi.
Chcete mít práci a za sebou tým, který Vám rád pomůže?
V tom případě se nám ozvěte. Těšíme se na Vás!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.