Pro našeho významného klienta, úspěšnou účetní a daňovou kancelář, hledáme vhodné kandidáty na pozici Mzdová/ý účetní.
Náplň práce:
Příprava a zpracování personálních dokumentů zaměstnanců klienta (cca 450 lidí) před nástupem, v průběhu trvání pracovního poměru i po jeho skončení, zpracování mezd zaměstnanců s rovnoměrným i nerovnoměrným rozvržením pracovní doby s nepřetržitým provozem, výpočet vyrovnávacího období, výpočet srážek ze mzdy, účast na kontrolách OSSZ, ZP a inspektorátu práce, komunikace s provozními vedoucími klienta, komunikace s exekutory a insolvenčním správci, roční zúčtování daně, prohlášení poplatníka k dani.
Očekáváme:
> VŠ/SŠ vzdělání
> min. 5. letou praxi v oboru
> znalost mzdové legislativy a souvisejících předpisů
> pečlivost, samostatnost, kolegialitu
> přátelské a komunikativní jednání
> schopnost práce s dokumenty v digitální podobě
> používání personálního a mzdového SW PAMICA
> znalost MS Office a SharePoint
> VÝHODOU znalost AJ
> ŘP skupiny B
> prokazatelné reference
> přivítáme foto
Nabízíme:
> pracovní poměr
> nástup 5.1.2026 nebo dle dohody
> nástupní mzdu 50 - 60.000 Kč
> po zaučení možnost vývoje mzdy až na 75.000 Kč
> pružnou pracovní dobu (pevný čas 8:30-14:30)
> možnost Home Office
> notebook, tablet iPad Pro
> mobil iPhone s neomezeným voláním
> 5 týdnů dovolené, 4 dny sick days
> parkování u kanceláře
> stravenkový paušál
> různé příspěvky PP/ŽP/DIP
> možnost studia jazyků
> zázemí úspěšné společnosti s tradicí
V případě dotazů kontaktujte:
PhDr. Markéta Šnýdrová, PhD., +420 606 057 607
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.