• Podpora a spolupráce v rámci současného HR týmu, který je tvořen HR Business Partner a HR Assistant
• Zadávání nových zaměstnanců do systému, sledování zkušební doby, cestovního pojištění zaměstnanců atd.
• Administrativní činnosti spojené se změnami rolí, změnami smluvních podmínek a ukončování smluvních vztahů zaměstnanců
• Sledování e-mailové schránky HR, příprava dopisů a další dokumentace
• Vedení zaměstnaneckých složek, evidence a kontrola zaměstnaneckých benefitů
• Spolupráce na vstupním školení pro nové zaměstnance
• Vytváření reportů z personálního a docházkového systému
• Poskytování administrativní podpory pro imigrační a vízový proces
• Marketingová podpora společnosti: příspěvky do interního časopisu
• Odpovídat na dotazy související s HR a zajistit, aby byly vyřizovány správně pozitivním, přátelským a profesionálním způsobem
• Zájem a aktivní přístup učit se oboru lidských zdrojů
• Silná počítačová gramotnost
• Silné administrativní a komunikační dovednosti nejen při řešení problémů
• Výborné písemné i verbální komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce
• Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí, správně si naplánovat práci s ohledem na priority a čas
• Schopnost pozitivně a efektivně přispívat k týmovým výsledkům
• Schopnost budovat důvěryhodné vztahy napříč různými týmy a odděleními
• Předchozí zkušenosti s HR systémy vítány
• Příslušná kvalifikace v oboru souvisejícím s Human Resources vítána
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.