Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku odboru kancelář úřadu, oddělení krizového řízení a informační služby (referent/ka recepce) na poloviční úvazek - 20 hodin týdně (dvě pracovní místa).
Doba neurčitá, platová třída 8 (1/2 úvazek v rozmezí od 10 765,--Kč do 15 460,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 1 000,-- Kč do 10 000,-- Kč. Nástup dohodou. Vhodné pro poživatele starobního či invalidního důchodu.
Požadavky na vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadavky, schopnosti: uživatelská schopnost práce na PC (Microsoft Office), výborné komunikační schopnosti v písemném i v mluveném projevu.
Hlavní náplň práce: poskytování informací návštěvníkům úřadu. Zajišťování provozu telefonní ústředny, přepojování a vyřizování telefonátů. Zabezpečování příjmu a výdeje klíčů od kanceláří úřadu.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits nebo MultiSport (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, případně DIP.
Přihláška: profesní životopis včetně kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře nejpozději do 16. 12. 2025.
V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucího oddělení krizového řízení a informační služba odboru kancelář úřadu Bc. Milana Jančálka, tel:. 222 116 201.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.