Umíte se rychle rozhodovat a prezentovat řešení?
Zvládnete uřídit tým čtyřiceti lidí a komunikovat na úrovni vedení společnosti?
Co bude náplní Vaší práce?
- Plánování a kontrola služeb osobních asistentů
- Každodenní osobní personální práce se svěřeným týmem zaměstnanců
- Spolupráce se sociálním pracovníkem na středisku
- Spolupráce s vedením společnosti
- Analýza rizik a nastavení kroků k jejich eliminaci
- Vedení střediska v rámci mimořádných událostí
- Rozvoj a spolupráce s ostatními manažery středisek
Vaše práce v kostce: V době klidu řešíte nastavení procesů, metodik, zaškolujete, analyzujete. Ve chvíli mimořádných situací na jednotlivých střediscích může dojít i k tomu, že na nějakou dobu převezmete otěže a nastavíte kroky vedoucí k potřebné stabilizaci. U toho všeho aktivně komunikujete s nejvyšším vedením a podílíte se na důležitých rozhodnutích.
Jak vypadá náš ideální kolega?
- Osobnostně zralý
- Laskavý a důsledný
- Schopný si zvolit správné priority v množství úkolů
- Organizačně zkušený
- Zodpovědný za výsledky
- Komunikativní s vyjednávacími dovednostmi
- S ověřitelnými zkušenosti ve vedení lidí
- Aplikuje sebereflexi a je otevřený pro zpětnou vazbu
Co Vám můžeme nabídnout
- Práci na HPP
- Po zapracování velmi dobré finanční ohodnocení
- Komplexní zaškolení, podporu a možnost karierního růstu
- Služební auto na pracovní cesty
- Práci, která dává smysl a aktivně pomáhá lidem
- BENEFITY: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky, multisport karta,…
Co udělat, abychom se mohli setkat?
Zašlete aktuální profesní životopis a připojte motivační dopis.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.