Asistent/ka, sekretář/ka (62-008-M) - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT se zkouškou profesní kvalifikace

Termín
4. – 19. prosince 2017  + 1 další termín
Místo
Brno
Cena
zdarma od Úřadu práce nebo od 6 490 Kč s DPH

V případě, že požadujete kurz zdarma, žádost o rekvalifikaci musíte podat na Úřad práce minimálně 30 dnů před jejím zahájením. Přihlaste se na konkrétní termín kurzu co nejdříve, obratem Vám zašleme bližší informace.  

Kurz Asistent/ka, sekretář/ka  (kód: 62-008-M) je profesním kurzem dle standardů Národní soustavy kvalifikací (NSK) a odpovídá tak i praktickým požadavkům v soukromých firmách, ve státní správě a samosprávě. Asistentka zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých, komunikuje uvnitř i vně firmy a podílí se na organizaci operativních činností.

Součástí kurzu je i zkouška profesní kvalifikace  Asistent/ka, sekretář/ka  (kód: 62-008-M)

Formální výstup: Osvědčení o získání profesní kvalifikace s celoživotní platností

Počet hodin výuky: 

  • 40 hodin prezenčně
  • 40 hodin distnačně (e-learning)

Obsah kurzu:

Je dán NSK – Asistent/ka, sekretář/ka (kód: 62-008-M)

  • Vedení administrativy
  • Uplatňování firemních procesů
  • Komunikační dovednosti
  • Zásady společenského chování a vystupování
  • Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji

Pro uchazeče o zaměstnání registrované v evidenci Úřadu práce je rekvalifikační kurz zdarma.

Pro více informací nás, prosím, kontaktujte, pomůžeme Vás se zajištěním úhrady.

 

Nabyté znalosti:

  • zpracování dat s využitím textového editoru, tabulkového procesoru, prezentace a internetu
  • náležitosti a formy zápisu z průběhu pracovní porady
  • vyřizování korespondence a vyhotovit podnikové písemnosti
  • znalost využívání elektronické pošty a komunikace prostřednictvím datových schránek
  • základy řízení a organizace práce v sekretariátu
  • zajišťování kancelářského vybavení, materiálu a potřeb sekretariátu
  • znalost povinností organizace v oblasti BOZP a PO vůči zaměstnancům
  • principy řízení organizace  
  • znalost obecných zásad firemní kultury a její aplikace
  • pravidla efektivního telefonování
  • schopnost řešení konfliktů souvisejících s plněním úkolů sekretářky
  • základní pravidla společenského kontaktu
  • základní společenské akce
  • zásady sebeprezentace v rámci firmy
  • základní pravidla gastronomie 
  • pravidla evidování korespondence, smluv a dalších dokumentů
  • znalost systémů vedení spisové služby
  • základní pravidla a postupy skartačních řízení, zákon o archivaci
  • znalost zákona o ochraně osobních údajů

 

Dovednosti:

  • Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
  • Vedení administrativy
  • Příprava podkladů a formálních dokumentů         
  • Uplatňování firemních procesů
  • Počítačová způsobilost                               
  • Ekonomické povědomí                               
  • Právní povědomí                                         

 

Získané kompetence:

  • Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
  • Uspokojování zákaznických potřeb       
  • Řešení problémů
  • Plánování a organizování práce 
  • Komunikace s obchodními partnery
  • Získávání a orientace v informacích  

 

Pořadatel

Počítačová služba s.r.o.
Počítačová služba s.r.o.

Místo a termíny

Šujanovo náměstí 302/3, 602 00 Brno

4. – 19. prosince 2017
zdarma od Úřadu práce nebo 6 490 Kč s DPH
Chci tento termín
Upřesnění místa: 4. patro, učebna č. 524
Upřesnění ceny: V ceně kurzu jsou zahrnuty výukové materiály a zkouška profesní kvalifikace. Výuka vždy v pondělí+úterý+středa od 8:00 do 13:00 hod

24. 1. – 15. 2. 2018
zdarma od Úřadu práce nebo 6 490 Kč s DPH
Chci tento termín
Upřesnění místa: 4. patro, učebna č. 524
Upřesnění ceny: V ceně kurzu jsou zahrnuty výukové materiály a zkouška profesní kvalifikace. Výuka vždy v pondělí+úterý+středa od 8:00 do 13:00 hod

Nezávazná objednávka