Benefity:
dovolená více než 5 týdnů, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, možnost občasné práce z domova, kafetérie
Vhodné i pro:
OZP s docházením do firmy (tělesně postižení, vozíčkáři)
Zařazení:
pracovník call centra, pracovník front office, prodejce po telefonu/telesales, finance a ekonomika, telekomunikace, zákaznický servis
Co říká Provident Financial s.r.o. o pozici
Náplň práce:
Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.
Požadavky:
Maturitní vysvědčení.
Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
Základní znalost práce na PC.
Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
Chuť do práce a týmového ducha.
Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
A vše ostatní Tě rádi naučíme.
Nástup dle dohody
Nabízíme:
Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)
Přátelský kolektiv, kde si všichni tykáme
Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšení na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
Služební notebook s příslušenstvím
Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).
30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 000 Kč/rok)
Káva a čaj na pracovišti zdarma
Odpovídáte na pozici Operátor zákaznického servisu s možností práce z domova