Sokolovská 695/115b, Praha - Karlín, okres území Hlavního města Prahy
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah:
dohoda o pracovní činnosti, jiné (na dobu určitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (základní)
Benefity:
mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, příspěvek na vzdělání, notebook, občerstvení na pracovišti, možnost studijního volna, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, recepční, administrativa
Co říká enovation s.r.o. o pozici
V enovation je nás více než 60, sídlíme v Karlíně a zabýváme se dotačním poradenstvím. Od roku 2007 jsme napsali více než 2 200 projektů a pomohli jsme s investicemi za víc než 57 miliard Kč. Pracujeme pro strojaře, programátory nebo třeba vývojáře, ale i ministerstva, obce a města či nemocnice. V dotačním poradenství jsme jednička na trhu. Klienti se k nám vrací, protože jim pomáháme dobře a komplexně – konzultujeme, píšeme projekty, dohlížíme na výběrová řízení a poskytujeme kompletní servis. S klienty jednáme férově: neslibujeme zázraky a dokážeme jim říct, že jejich záměr před hodnotiteli neobstojí.
Hledáš novou pracovní příležitost, kde budeš důležitou součástí každodenního života kanceláře? Baví tě práce s lidmi, máš úsměv pro každého a zvládáš si věci zorganizovat tak, aby vše klapalo?
Máš reprezentativní vystupování, pro-klientský přístup, jsi pečlivý/á, zodpovědný/á a proaktivní?
Pak je tato pracovní pozice právě pro tebe! 🤩
Co tě u nás čeká?
Profesionální a přátelská recepce: Uvítáš klienty, připravíš zasedačky a postaráš se o to, aby u nás vše klapalo na jedničku.
Podpora týmu enovation & eLegal: pomůžeš s organizací schůzek, rezervací aut, zajištěním služebních cest i drobnou administrativou.
Spolupráce s Office Managerkou Katkou: společně s ní a tvými kolegyněmi budete držet chod kanceláře na jedničku.
Organizace akcí a komunikace s partnery: od koordinace aktivit přes správu datové schránky až po hladký provoz kanceláře.
Co bys měl/a mít:
Češtinu na profi úrovni (psanou i mluvenou) a angličtinu na komunikativní úrovni.
Umění si zorganizovat čas a zvládnout více věcí najednou.
Proaktivní přístup - všimneš si, že se v kanceláři něco pokazilo, tak to začneš řešit.
Ideálně již nějakou tu zkušenost s administrativní prací (recepce, back-office).
Řidičský průkaz sk. B.
Pracovní podmínky:
Úvazek: částečný (DPP) - převážně dopolední směny v moderní kanceláři na Praze 8 – Karlín (Rustonka), tvoje časová flexibilita je pro nás výhodou
Pracoviště: Praha 8-Karlín (Rustonka)
Datum nástupu: ideálně během srpna/ září 2025
Na co se můžeš u nás v enovation těšit?
Přivítá tě tým 65 kolegů a kolegyň, kteří jsou profíci ve svém oboru a rádi ti pomůžou, když si nebudeš vědět rady.
Oceníme a podpoříme tvé vlastní nápadya chuť se učit - proaktivní člověk se u nás rozhodně neztratí-
Dostaneš příspěvek na Multisport kartu (zaplatíš jen 390 Kč), anebo si můžeš přes jaro a léto přímo u nás na střeše pravidelně zacvičit jógu.
Každý den u nás najdeš zdravé občerstvení, výbornou kávu a lednici splněných přání.
Užiješ si s námi příjemný čas na firemních akcích.
Pracovat budeš v moderních prostorách se střešní terasou a výhledem na Karlín.
Vše ostatní ti rádi představíme osobně.
Zní to jako místo pro tebe? Tak nám pošli svůj životopis a pojďme si o pozici popovídat osobně.
Tým Operations se na tebe už těší! 😊
Pošlete odpověď na pozici Office Assistant/Recepční
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost enovation s.r.o., IČO: 27909751, Sokolovská 695/115b, Praha, Karlín, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.