SPEDOS není pouze firemním názvem; je to značka, která se objevuje ve všech oblastech běžného života. Naše vrata i dveře jsou k vidění v nemocnicích, nákupních centrech, administrativních budovách, hasičských zbrojnicích, výrobních a skladovacích prostorách firem, logistických centrech a na mnoha dalších místech. Jsme hrdí na to, že jsme obchodním partnerem významných společností a firem jako LIDL, Hyundai, TESCO, Plzeňský Prazdroj, Nestlé, Škoda Auto, České dráhy, Kofola a další.
Již od roku 1991 se zaměřujeme na výrobu, vývoj, dodávky, montáže a servis automatických dveřních a vratových systémů v průmyslu. Díky našim dlouholetým zkušenostem patříme mezi lídry na českém a slovenském trhu. Neustálá inovace a vývoj našich výrobků je pro nás klíčovým prvkem, a právě díky ní si udržujeme pevnou pozici na trhu.
Nabízíme nejhustší servisní síť, která pokrývá celé území České a Slovenské republiky. Centrální dispečink je k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu. Naše úspěchy jsou měřeny deseti tisíci úspěšnými realizacemi a stovkami spokojených zákazníků.
Rozšiřujeme své řady a hledáme nové kolegy na různé pozice v Česku i Slovensku.
Jsme hrdí na to, že každý rok vítáme do naší SPEDOS rodiny nové členy. Za rok 2024 jsme již přivítali rovných 60 nových kolegů. Práce u nás nabízí pestrou škálu pozic, ať už jde o pozici servisní technik, pracovník výroby, montér, asistentka, skladník nebo obchodní zástupce. Naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu, a proto se snažíme vytvářet pracovní prostředí, ve kterém se každý cítí podporován a oceněn. Průměrná délka zaměstnaneckého poměru ve SPEDOSu je impozantních 10 let. Naši nejvěrnější kolegové oslavili 30. výročí setrvání ve firmě.
Co vám můžeme nabídnout?
Kromě zajímavých pracovních výzev a příležitosti růstu a rozvoje máme pro naše zaměstnance připravené atraktivní benefity:
• 22 dní dovolené a 3 dny zdravotního volna (sick days) = celkem 25 dní
• Příspěvek na dojíždění do zaměstnání
• Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3,5 %
• Zvýhodněné mobilní volání pro rodinné příslušníky
• Odměny při pracovním výročí od 5 do 30 let ve výši od 2 500 Kč do 30 000 Kč
• Firemní akce: firemní večírek, sportovní akce, dětský den
• Podpora týmových aktivit, jako jsou: sjíždění řeky, bowling, sklípek, turistické pobyty, cyklo závody, divadlo, úniková hra, výjezd na motorkách a mnohé další
• Odborné a jazykové vzdělávání a školení
• U vybraných pozic poskytujeme firemní mobil, notebook či firemní automobil i k soukromým účelům
Zajímá vás práce, která má vliv na každodenní život?
Přidejte se k nám a buďte součástí SPEDOSu, kde každý zaměstnanec hraje klíčovou roli v úspěchu firmy.
Sídlo firmy a náš výrobní areál se nachází na Moravě ve Valašském Meziříčí. Plocha firemního areálu je 26 800 m. Máme zde administrativní budovu, velké haly a výrobní prostory, moderní sklady, svařovací halu s robotem a také lakovnu.
Všechny vratové a dveřní systémy námi vyráběné montují a instalují naši vlastní montéři, kteří jsou profesionální a spolehlivý tým.
Další službou je pravidelný a havarijní servis. Aktuálně máme v týmu 50 servisních techniků, kteří ročně provedou přes 32.000 servisních prohlídek u našich zákazníků. V servise jsme špička.
Jsme stabilní česká firma působící na trhu již od roku 1991.
Chceme spokojené a odpočaté zaměstnance.
Myslíme i na Vaši budoucnost a zaměstnancům přispíváme 3,5% k jejich soukromému penzijnímu připojištění.
Víme, že je čas od času potřeba se krátce vyležet z mírného nachlazení či nevolnosti. Máme k dispozici 3 dny zdravotního volna navíc.
Máme prostředky na podporu volnočasových aktivit našich pracovních týmů.
Pomůžeme vám s náklady na dojíždění do zaměstnaní formou příspěvku.
Zaslání přehledného životopisu naám pomůže rychle a efektivně vyhodnotit, zda jste ten správný člověk, kterého hledáme. Zajímají nás všechny vaše profesní zkušenosti, rekvalifikace, osvědčení a dovednosti.
Vždy konzultujeme vaše profesní zkušenosti s přímým vedoucím.
Při nejasnostech s vámi ještě telefonicky ověřuje naše paní asistentka všechny podrobnosti a doplnění a v případně shody se zadáním pozice již s vámi domlouvá termín na pohovor.
Když vše sedí sejdeme se s vámi osobně u nás na centrále. Na pohovoru je vždy přitomen přímý vedoucí a zástupce personálního oddělení. Pokud jde o pozici mimo sídlo firmy v prvním kole vás obvykle pozveme na online setkání. Ušetříme tak obě strany zdlouhavé dojíždění a také čas. Další setkání již směřujeme na osobní pohovor.
U pozic výroby jsme připraveni ukázat vám konkrétní pracoviště, pracovní prostředí, vybavení našich hal, aj. V případě vážného zájmu a rozhodování umožňujeme také 2-3 hodinové zkoušky pod dohledem zkušených kolegů.
Když vše sedí na obou stranách pokročíme k odsouhlasení mzdy, termínu nástupu a všech souvisejících věcí. My následně připravujeme smlouvu, pracoviště, pracovní prostředky, adaptační plán a také kolegy na váš příchod.