Benefity:
závodní stravování, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, bonusy/prémie, dovolená 5 týdnů, 13. plat, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazení:
project manager, technik ve stavebnictví, stavebnictví a reality, výroba, průmysl a provoz
Co říká OP papírna, s.r.o. o pozici
OP papírna, člen rakouské skupiny delfort, je globálním lídrem v oblasti inovací co do výroby speciálního a funkčního papíru. Poskytujeme inovativní výrobky, vynikající služby a na míru uzpůsobená řešení. Naši zaměstnanci jsou základním článkem úspěchu našich lokálních a mezinárodních zákazníků a generují výjimečné výsledky dle naší filosofie tvůrčí spolupráce - creative collaboration. Detailní informace o společnosti nalezete na www.oppapirna.cz.
Mezi Vaše úkoly bude patřit:
Řízení a spolupráce na investičních projektech a koordinace dodavatelů – stavba, VZT, topení, TZB
Příprava ročního rozpočtu na stavební aktivity v rámci společnosti a investičních stavebních projektů
vyřizování povolení podle platné legislativy – jednání s úřady a dotčenými orgány
Řízení subdodavatelů a organizace prací stavební údržby jako např. opravy omítek, zdiva, střech, malé stavební úpravy, vodo-topo instalace apod. (vytváření požadavků na opravy, příkazů pro provádění stavebních oprav)
Zajišťuje aktualizace integrovaného povolení (IPPC), žádosti o změny a spolupráce s ostatními obornými profesemi OP papírny v rámci plnění podmínek IPPC v rámci
Jednání se stavebním úřadem, např. vklady nových staveb do Katastru
Sledování a dodržování nákladů rozpočtu, optimalizace nákladů
Zavádění technologických inovací s důrazem na udržitelnost a efektivitu
Plnění legislativních a bezpečnostních požadavků
Vedení technické a provozní dokumentace objektu
Identifikace a eliminace provozních rizik z pohledu staveb
Spolupráce při řešení havarijních stavů a krizových situací
Odpovědnost za řádný chod technického vybavení objektů po ekonomické stránce, vyhledávání nových technologií s cílem zajistit požadovanou kvalitu a optimalizaci nákladů
Spolupráce s externími dodavateli a smluvními partnery
Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenové nabídky na opravy
Pravidelný reporting managementu společnosti
Vaše zkušenosti, které očekáváme:
VŠ vzdělání v oboru stavebnictví (nebo odpovídající praxe)
Prokazatelná zkušenost s řízením stavebních/investičních projektů – ideálně v průmyslovém prostředí
Znalost stavební legislativy, projektového managementu a orientace v oblasti životního prostředí
Znalost práce na PC (MS Office, AutoCad, SAP výhodu …), ŘP B
Komunikativní znalost angličtiny
Týmový přístup, spolehlivost, analytické myšlení a schopnost samostatně rozhodovat
Co Vám nabízíme?
Stabilní zázemí a jistotu zaměstnání ve významné mezinárodní společnosti
Měsíční výkonnostní prémie
13.,14.,15. mzda po zapracování
Odměny při pracovních výročích
Pružná pracovní doba, zkrácená pracovní doba (37,5 hodiny týdně)
5 týdnů dovolené
Závodní stravování
Příspěvek na penzijní připojištění
Zvýhodněný firemní tarif pro volání a SMS
Příspěvek na jazykové kurzy a volnočasové aktivity
Pošlete odpověď na pozici Technický projektový manažer (stavební projekty)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici budou společnosti OP papírna, s.r.o., IČO: 25128612, č.p. 18, 789 62, Olšany a Roll4You, s.r.o., IČO: 29397880, č.p. 18, 789 62, Olšany, jakožto společní správci, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.