TEAM MANAGER - PRAGUE METROPOLE ZLICIN
Protože vždycky přispěješ svou troškou do mlýna. Veď s námi ostatní.
Lidé na prvním místě. Práce, kde je dopad vidět hned. Sehraný tým, který společně roste. Protože v Primarku má každý otevřené dveře a příležitost vypadat a cítit se co nejlépe. A ještě k tomu umíme lidem vykouzlit úsměv na tváři.
Můžeš se těšit na vlastní odpovědnost za rozvíjení svého týmu a poskytování úžasného zážitku zákazníkům. Pošli přihlášku a rozšiř naše řady jako in-store Team Manager. Ve světě Primarku už se na tebe těšíme.
Co tě čeká a nemine
Dobře víme, že je naše práce hlavně o lidech, a proto ti chceme poskytnout to nejlepší pracovní prostředí, ve kterém můžeš zazářit. S našimi benefity jsi na prvním místě:
- Hromada příležitostí – v Primarku získáš šanci uplatňovat své vlastní nápady, od píky vytvářet procesy a vydat se s námi na nezapomenutelnou cestu.
- Profesní růst a další vzdělávání – na tvém rozvoji nám v Primarku opravdu záleží. Čekají tě různé vzdělávací programy, školení a mezinárodní projekty.
- Tým – postavíš se do čela nadšeného týmu, který ti bude oporou a se kterým společně vytvoříš přátelské a energické pracovní prostředí.
- Osobní pohoda je klíčová – v Primarku pečujeme o tvou osobní pohodu pomocí naší strategie, která se zaměřuje na mysl, tělo i soukromý život. Klademe důraz hlavně na podporu psychické odolnosti, aktivního přístupu a zdravé rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Všichni kolegové se můžou zapojit do programu podpory zaměstnanců „Promluvme si“. V rámci této nepřetržité podpory můžou řešit cokoli ohledně osobní pohody, duševního zdraví, právních a finančních záležitostí.
- Neboj se ukázat své pravé já – pro každého máme pochopení a ke všem přistupujeme stejně. S radostí tě tak přivítáme v naší energické rodině.
Co budeš mít jako Team Manager na starosti
Spoléhá na tebe 10-20 asistentů prodeje, které potřebujete namotivovat a úspěšně dovést ke splnění všech cílů.
V praxi pak budete dělat toto:
- Řídit vybrané části oddělení.
- Nabízet pomocnou ruku ostatním manažerům při řízení každodenního provozu prodejny.
- Vést tým asistentů prodeje ve své části oddělení.
- Dohlížet na správný chod pokladen podle potřeby.
- Pomáhat při zpracování zpětné vazby a stížností zákazníků.
- Vybírat zásoby podle toho, co sklidilo u vašich zákazníků úspěch.
Čím přispěješ
Pokud máš dohlížet na tým asistentů prodeje a pracovat přímo pod Department Managerem (vedoucím oddělení), budeš potřebovat odvahu a týmového ducha. My od tebe budeme na oplátku potřebovat:
- Předchozí zkušenosti s vedením týmu
- Vynikající schopnost jednat s lidmi
- Zkušenost s obsluhou zákazníků
- Skvělý obchodní nadhled
- Přesně vědět, jak namotivovat tým k dosažení výsledků
- Schopnost se úspěšně zapojit do rychle se měnícího prostředí, jako je to naše
Zní to lákavě? No výborně. Protože snad nic tě nenakopne tak, jako když uplatníš svoje schopnosti v neustále rostoucí globální firmě, která pomáhá lidem projevit svého osobitého ducha, a ještě u toho najdeš místo, kam skutečně zapadáš. Pošli rovnou žádost, přidej se k nám na naší budoucí cestě a kariérní růst tě nemine, to nám věř.