• organizace toku zboží provozovny, udržování stavu skladu,
• kontrola příjmu zboží, 
• spolupráce s centrálním skladem,
• zajištění kanceláře odbytu a logistiky.
• praxi na obdobné pozici (administrace obchodu),
• využijete u nás samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup,
• rovněž dobré organizační a komunikační schopnosti, 
• vzhledem k charakteru práce vyžadujeme prokázání bezúhonnosti výpisem z rejstříku trestů.
• perspektivní zaměstnání na hlavní pracovní poměr,
• zázemí stabilního zaměstnavatele se s 120letou tradicí,
• pravidelnou pracovní dobu od pondělí do pátku (začátek směny ve 4:30 hod., konec směny ve 13:00 hod.),
• nástupní mzdu dle Vašich schopností a zkušeností,
• měsíční a roční motivační odměny,
• příspěvek do cafeterie,
• 5 týdnů dovolené,
• příspěvek na penzijní spoření,
• další zaměstnanecké výhody (možnost nákupu výrobků Madety v podnikové prodejně za výhodné ceny, zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky atd.).
Nástup možný od 2.1.2026
Pracoviště: Unčovice 147 (část obce), Litovel
Přímý kontakt: Aleš Chrastina, vedoucí provozovny, tel.: 602 795 072
Kontaktní osoba:
Jindřiška Tesaříková, personalistka
tel.: 241 021 173
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete nám prosím odpověď a svůj životopis prostřednictvím formuláře pod tímto inzerátem. V případě zájmu o bližší informace můžete využít uvedený telefonický kontakt. Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Ozveme se Vám nejpozději do 14 dnů.
Jak Madetu jako zaměstnavatele hodnotí naši zaměstnanci se můžete dozvědět na Atmoskop.cz pod odkazem https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3099172-madeta-a-s
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.