Administrativní pracovník/pracovnice technického oddělení a sekretariátu ředitele závodu
Plat neuveden
Odpověď dostanete do 2 týdnů
Firma:
MADETA a. s.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Průmyslová 575, Planá nad Lužnicí, okres Tábor
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity:
závodní stravování, 13. plat, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, příspěvek na dopravu, občerstvení na pracovišti, kafetérie, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, office manager, pracovník back office, referent, správce vozového parku, administrativa
Co říká MADETA a. s. o pozici
MADETA a její produkty patří neodmyslitelně k jižním Čechám již sto dvacet let a naším cílem je, aby tomu tak bylo i v desetiletích a stoletích nadcházejících. Poctivost, udržitelnost a dlouhodobost, pro někoho možná klišé, pro nás firemní DNA ve všech ohledech.
Zejména hodnoty poctivost a férovost tak vyznáváme i ve vztahu k našim zaměstnancům. Pokud jste na tom stejně, rádi Vás přivítáme mezi námi.
Aktuálně hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici:
Administrativní pracovník/pracovnice technického oddělení a sekretariátu ředitele závodu
Co Vás čeká:
Administrativní podpora technického oddělení:
zajištění administrativní podpory vedoucímu technického oddělení,
spolupráce na plnění dat do elektronického systému údržby,
dohled na smluvní úklidovou službu včetně řešení provozních požadavků a kontroly kvality úklidu,
příprava a archivace interních školení technického oddělení,
evidence dokumentů systému kvality (dle IFS) a HACCP předané na technické oddělení,
zpracování výkazů spotřeby PHM a využití firemních vozidel,
evidence návštěv a zajištění návštěvnického servisu
systém a evidence šatních skříněk pro zaměstnance.
kontrola datové schránky a vyřizování denní pošty,
distribuce vydaných příkazů a směrnic,
evidence smluv (vyjma pracovně právních) vedených na sekretariátu závodu,
evidence a rezervace zasedacích místností,
evidence návštěv a zajištění návštěvnického servisu.
Co u kandidátů/tek hledáme a oceňujeme:
dobrá znalost práce na PC (zejména MS Excel, MS Word),
komunikativní znalost anglického jazyka,
řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič podmínkou,
komunikační dovednosti – dobré písemné a verbální,
flexibilitu, schopnost efektivně řešit nečekané situace a proaktivní přístup,
profesionalitu, loajalitu, diskrétnost, logické myšlení a samostatnost,
středoškolské vzdělání,
organizační schopnosti – schopnost plánovat a stanovovat prioritu úkolů, efektivně řídit čas,
přesnost a pozornost zejména při správě dokumentů, plánování schůzek a přípravě prezentací.
Co Vám můžeme nabídnout:
zajímavou a zodpovědnou práci v hlavním pracovním poměru (jedná se o zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
zázemí stabilní české společnosti s více než 120letou tradicí,
příjemné pracovní prostředí,
možnost vzdělávání a profesního růstu,
5 týdnů dovolené,
příspěvek až 12 000 Kč ročně do cafeterie, MultiSport kartu,
roční motivační odměny,
příspěvek na dopravu,
možnost ubytování,
další zaměstnanecké benefity (závodní stravování, služební telefon s možností soukromého využívání, možnost nákupu produktů Madeta za výhodné ceny, zaměstnanecký program zvýhodněných mobilních tarifů atd.).
Nástup možný ihned
Kontaktní osoba:
Ing. Petra Říhová, personalistka
tel.: 771 254 045
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete nám prosím odpověď a svůj životopis prostřednictvím formuláře pod tímto inzerátem. V případě zájmu o bližší informace můžete využít uvedený telefonický kontakt.
Jak Madetu jako zaměstnavatele hodnotí naši zaměstnanci se můžete dozvědět na Atmoskop.cz pod odkazem https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3099172-madeta-a-s
Pošlete odpověď na pozici Administrativní pracovník/pracovnice technického oddělení a sekretariátu ředitele závodu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost MADETA a. s., IČO: 63275635, Rudolfovská 246/83, České Budějovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.