Rád vyměníš hromadu papírování za skutečnou sociální práci pro potřebné?
Chceš zkombinovat sociální práci s řízením lidí?
Nebaví tě sedět v kanceláři?
Máš praxi na manažerské pozici?
Povedlo se Ti v předchozím období načerpat hodně zkušeností, díky kterým umíš vést lidi tak, že snadno dojdeš ke stanovenému cíli?
Co budeš dělat:
• řídit, podporovat a kontrolovat sociální pracovníky tak, aby mohli být tou nejlepší oporou pro osobní asistenty a klienty v terénu
• řešit krizové situace u klientů / stížnosti klientů
• samostatně pracovat za pomoci nastavených metodik
• spolupracovat s ostatními kolegy tak, abychom společně přinášeli klientům ty nejlepší služby
• spoluorganizovat a připomínkovat potřebné vzdělávání/workshopy
Co Ti nesmí chybět:
• zkušenost na obdobné manažerské pozici v sociálních službách podmínkou
• samostatnost v rozhodování (schopnost dělat i ta nepopulární rozhodnutí)
• osobnostní zralost, otevřenost, empatie
• zodpovědnost za kvalitu práce poskytované osobní asistence
• rozvinuté komunikační a organizační dovednosti
• přirozená autorita
• schopnost týmové práce, sebereflexe
• časová flexibilita
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Výhodou je vzdělání "Sociálního pracovníka dle zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách".
Co můžeš očekávat:
• zajímavé a nevšední zaměstnání, které dává smysl
• práci u registrovaného poskytovatele terénních sociálních služeb osobní asistence s více jak 25 letou tradicí a vysokou kvalitou práce
• dostatečné zaškolení a možnost dalšího vzdělávání
• 25 dní dovolené + 3 sick days
• služební auto, notebook, telefon, stravenky, pololetní bonusy, společné kulturní akce, výjezdné setkání a další
volnočasové a zdravotní benefity
• možnost pravidelné individuální supervize
• nadstandardní platové ohodnocení
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.