Benefity:
firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, 13. plat, bonusy/prémie, pracovní oblečení, zdravotní volno/sickday, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, nadstandardní lékařská péče, kafetérie, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, energetik, technik v energetice, obchodní asistent, administrativa, technika, elektrotechnika a energetika, prodej a obchod
Co říká Pražská energetika, a.s. o pozici
Pro naši dceřinou společnost PREenergo, a. s., která realizuje energetické služby a rozvoj a provoz obnovitelných zdrojů, hledáme nového kolegu nebo kolegyni.
Jak bude vypadat Váš pracovní den?
Budete komunikovat se zákazníky, kteří navštíví naše Centrum služeb PRE. Budete jejich průvodcem a poradcem v oblasti technologií, které nabízíme, a pomůžete jim zvolit správné řešení.
Se zákazníky budete komunikovat i telefonicky a e-mailem v reakci na jejich poptávku na naše služby.
Výsledkem Vaší práce bude orientační cenová nabídka pro zákazníka, po její akceptaci předáváte obchodní případ technikům.
Samozřejmostí je práce s počítačem a související administrativa, navíc budete mít kontakt i s ostatními kolegy naší společnosti.
Co Vás čeká a co očekáváme od Vás?
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
Hned na začátku se seznámíte se vším, co budete v praxi potřebovat.
Zaškolí Vás naši zkušení kolegové.
Požadujeme příjemný mluvený projev a uživatelskou znalost práce na PC.
Znalost technologií vytápění a chlazení je velkou výhodou.
Zaškolení urychlí i předchozí zkušenost se systémem Money S4 – není nutná, systém Vás rádi naučíme.
Komunikativnost a základní prodejní dovednosti očekáváme už od začátku a budeme je spolu dále rozvíjet.
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí a stabilitu v silné a velmi respektované společnosti s dlouholetou tradicí.
Navýšení mzdy po zapracování.
Naše společnost si své zaměstnance hýčká, proto nabízí 5 týdnů dovolené, stravenky ve výši 170 Kč za každý odpracovaný den, 4 dny sick day a jiné atraktivní benefity jako např. příspěvek na zdraví, zábavu, dovolenou nebo relaxaci.
Chlubíme se moderními prostory v centru Prahy, 2 minuty chůze od metra Můstek.
Část směny budete trávit v prostorech prodejny a část v zázemí, abyste měli klid na vypracování orientačních cenových nabídek.
Možnost kariérního růstu.
Odborný růst prostřednictvím školení.
Datum nástupu:
Dohodou
Odpovídáte na pozici Pracovník řízení produktů a prodeje - pracovník energetických služeb