Lidl Česká republika v.o.s.

Lidl Česká republika v.o.s.

Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působíme v celé Evropě, USA a Hongkongu. V České republice jsme od roku 2003 a z prvních pár stovek zaměstnanců, 14 poboček a 1 logistického centra jsme se posunuli na více než 12 000 kolegyň a kolegů, 263 prodejen, 4 logistická centra a dokončujeme páté. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím.

Jak se nám daří?

2003

V tomto roce jsme otevřeli první prodejnu v Česku.

263

Navýšili jsme počet prodejen na více než 263.

12 000

Pracuje u nás více než 12 000 zaměstnanců.

Něco málo o nás

Historie

Počátky činnosti společnosti Lidl sahají do 30. let 20. století, kdy byl v německém Heilbronnu založen velkoobchod s potravinami a jiným sortimentem. První prodejna Lidl pak byla otevřena v Ludwigshafenu v roce 1973. V následujících letech Lidl expandoval po celém Německu. Na konci 80. let 20. století došlo ke kontinuální expanzi prodejen v celoevropském měřítku.


Lidl v České republice

První prodejny Lidl v České republice jsme otevřeli v roce 2003. Od té doby se jejich počet rozrostl na 263 prodejen. Zboží do prodejen zavážíme ze čtyř logistických center, která se nacházejí v Brandýse nad Labem, v Olomouci, v Cerhovicích a v Měříně. Chod společnosti koordinuje centrála sídlící v Praze 5, kde pracuje více než 400 lidí. Ti se starají nejen o nákup zboží, které prodáváme, o další výstavbu, vybavení a technický stav našich prodejen a logistických center, ale i o finance, marketing, HR oddělení, IT nebo o zúčtování mezd.

V současné době zaměstnáváme celkem více než 12 000 kolegů a kolegyň, kteří se den co den starají o spokojenost našich zákazníků.

Lidl jako zaměstnavatel

Pracovní nasazení každého z nás nám umožňuje být úspěšní a štíhlé procesy nám pomáhají dosahovat stále lepších výsledků. Zároveň jsme dynamičtí, pracujeme na sobě a zdokonalujeme se. Věříme, že jedině férovým přístupem k zákazníkům i svým kolegům je možné docílit dlouhodobě udržitelného úspěchu. Každý člověk je pro nás důležitý, a proto komunikujeme otevřeně a upřímně.

Benefity

Pracovní smlouva

Záleží na pozici, na kterou se hlásíte. Ale pro většinu zaměstnanců máme připravenou smlouvu na dobu neurčitou s definovanými nárůsty mzdy.

Zkrácené úvazky

Většina našich zaměstnanců má zkrácený úvazek. Hodí se vám, ať už chcete trávit čas s rodinou, nebo potřebujete mít čas na studium.

Garantovaná výše mzdy

Výše mzdy a její pravidelné navyšování jsou garantovány přímo v pracovní smlouvě.

25 dní dovolené ročně

Máme pro vás 25 dní dovolené ročně.

Stravenky ve výši 100 Kč

Poskytujeme stravenky v hodnotě 100 Kč s naším příspěvkem 55 Kč. Papírové stravenky nahradila elektronická stravenková karta. Lze ji využít po celé České republice v Lidlu, Kauflandu a dalších místech a také na ni čerpat další slevy.

MultiSport karta

Za 250 Kč měsíčně mohou všichni zaměstnanci po zkušební době získat MultiSport kartu. Tu je možné využít v mnoha sportovních a relaxačních zařízeních po celé republice. S námi na ni navíc mají nárok i maminky na mateřské/rodičovské dovolené.

Vitamínový balíček

Máme zájem na tom, aby se naši zaměstnanci těšili pevnému zdraví. Každoročně jim na podzim poskytujeme přísun energie v podobě vitamínového balíčku.

Balíček pro nastávající rodiče

Nezapomínáme ani na nastávající rodiče. Každý obdrží balíček s praktickými výrobky pro péči o miminko.

Firemní kultura

Lidl Česká republika v.o.s. - jak to u nás vypadá
Lidl Česká republika v.o.s. - jak to u nás vypadá
Lidl Česká republika v.o.s. - jak to u nás vypadá
Lidl Česká republika v.o.s. - jak to u nás vypadá

Video

Koho hledáme?

Prodavač/ka – Příbram (35 hodin/týden)

Zástupce/zástupkyně manažera prodejny - Českokrumlovsko

Zástupce/zástupkyně manažera prodejny - Praha 14, Kolbenova

Koho dalšího hledáme

Proces výběrového řízení

1

Kam putuje má přihláška?

Ze všeho nejdřív si vaši přihlášku pročtou kolegové z personálního resortu. Pokud požadavky dané pozice splňujete, personalisté vám zavolají.

2

Proč čekat telefonní hovor?

Telefonický rozhovor nám pomáhá zjistit, zda vaše očekávání odpovídají danému pracovnímu místu, a zrychlit celý proces výběrového řízení.

3

Co čekat při osobním pohovoru?

Jestliže se při telefonickém rozhovoru shodneme, domluvíme si s vámi osobní pohovor. Při něm si projdeme vaše zkušenosti a důvody, proč vás daná pozice zajímá, a řekneme vám, co od ní můžete čekat.

4

Liší se výběrové řízení pro manažérské pozice?

Pro pozice manažerů prodejen, regionálních manažerů, trainee a manažerských pozic na centrále a v logistických centrech můžete v rámci výběrového řízení očekávat Assessment Centrum (výběrový den).

Kde nás najdete?

Zaujali jsme vás? Podívejte se, koho hledáme

Více o nás