Jako supporter oddělení zákaznického servisu budeš reprezentantem našich zákazníků, budeš v první linii při kontaktu se zákazníky a budeš jim poskytovat nejlepší zákaznický servis v rámci jakéhokoliv kanálu, který zákazníci preferují.
Vidíš se v roli supportera zákaznického servisu ve společnosti JYSK? Pak hledáme právě TEBE!
CO TI NABÍZÍME
Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSKu navíc získáš:
O ČEM BUDE TVÁ PŘÍŠTÍ PRÁCE
Jsi prvním kontaktním místem pro naše zákazníky. V oddělení zákaznického servisu JYSK jsou naše dny naplněny vyřizováním dotazů zákazníků prostřednictvím různých kanálů, identifikací problémů zákazníků, jejich řešením a předcházením do budoucna.
CO BYS MĚL/A PŘINÉST
STANE SE JYSK TVOJÍ DALŠÍ PŘÍLEŽITOSTÍ? Přihlas se ještě dnes!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.