Baví tě práce s lidmi?
Zvládáš multitasking?
Jsi vstřícná a máš stále úsměv na tváři?
Pokud se nebojíš mluvit anglicky, umíš pohotově reagovat na různé požadavky a máš skvělé organizační schopnosti, pak se budeme těšit na tvé CV.
Co tě na pozici čeká?
- přijímání návštěv a péče o ně,
- koordinace a péče o zasedací místnosti a kuchyňky,
- přepojování hovorů a vyřizování vzkazů,
- vedení evidence přijatých doporučených zásilek, připravování odchozí pošty,
- vedení pokladny,
- provádění kontroly a evidence faktur přijatých,
- administrativní podpora personálního odd.
Jaké předpoklady bys měla mít:
- příjemné vystupování,
- pokročilou znalost anglického jazyka (budeš telefonovat i mailovat),
- výborné komunikační dovednosti,
- samostatnost,
- řidičský průkaz sk. B,
- uživatelskou znalost práce na PC.
Co nabízíme:
- práci v nadnárodní společnosti,
- podporu zkušeného týmu,
- odpovídající mzdové ohodnocení vč. pravidelného navyšování,
- nadstandardní příspěvek na stravování,
- benefitovou cafeterii - příspěvky na volnočasové aktivity/příspěvky na penzijní připojištění,
- osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci,
- roční bonus,
- 37,5 hodinový pracovní týden namísto obvyklých 40 hodin.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.