-
-
Firma:
Démos trade a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
Hornopolní 3308/40, Ostrava - Moravská Ostrava
Ukázat mapu
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
angličtina (středně pokročilá) a francouzština (pokročilá)
-
-
Benefity:
rozjezd zcela nového projektu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na vzdělání, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, zahraniční pracovní cesty, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
pracovník back office, tlumočník/překladatel, obchodní asistent, obchodní referent, pracovník front office, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Jsme lídr na trhu s materiály pro výrobu nábytku. Zákazníkům z řad živnostníků, velkoobchodů i designových studií dodáváme plošné materiály, nábytkové kování a další komponenty pro výrobu nábytku.
Jsme česká firma s mezinárodní působností – své zastoupení máme i na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. V současné době v našich týmech pracuje více než 1000 Démosáků.
Jsme lídr na trhu v oblasti materiálů pro výrobu nábytku a úspěšně se rozvíjíme nejen v České republice, ale i v zahraničí. V souvislosti s naší strategií expanze hledáme posilu do exportního týmu, která nám pomůže s rozvojem prodeje ve francouzsky hovořících zemích. Budeš mít na starost nejen administrativní podporu prodeje, ale také spolupráci s marketingem, aktivní podíl na růstu našeho tržního podílu a koordinaci obchodních případů s exportními manažery.
Pokud ovládáš francouzštinu a láká tě dynamické prostředí mezinárodního obchodu, rádi tě přivítáme do týmu!
Co u nás budeš dělat?
- Podpora exportu – budeš vyřizovat poptávky, hledat nejlepší řešení ve spolupráci s produktovými manažery, nákupem a obchodními manažery.
- Obchodní administrativa – příprava cenových nabídek, nastavování cen/marží/slev, příprava smluv bude tvůj denní chleba.
- Zpracování objednávek – příjem objednávek od zákazníků, jejich zadání do systému, dohled nad realizací a komunikace se zákazníky.
- Komunikace a servis – budeš v neustálém kontaktu s našimi zákazníky, tvým úkolem bude předávat informace o novinkách, akcích a doprodeji. A když se něco nepovede, bude tvým úkolem řešení reklamací ve spolupráci s reklamačním oddělením.
- Akvizice nových zákazníků – nový trh, noví zákazníci. Budeš mít na starost jejich registraci a přípravu podkladů pro obchodní jednání.
- Spolupráce s marketingem – tvoji jazykovou znalost budeme potřebovat i pro pomoc se správným překladem a lokalizací marketingových materiálů, tak ať má zákazník pocit že na francouzském trhu jsme jako doma.
- Služební cesty – budeš mít možnost zákazníky poznat i osobně a přiřadit si hlasy k obličeji. Výjezd bude cca jedenkrát za kvartál, takže to nezměněná že budeš pořád pryč.
- Podpora nejen pro francouzsky hovořící trhy, ale ideálně i pro anglicky mluvící zákazníky – Francie není náš jediný exportní trh, a občas bude fajn, když se zvládneš zastoupit i s ostatními kolegy.
Jak si tě představujeme?
- Máš francouzština na jedničku – potřebuješ minimálně úroveň C1, protože budeš denně komunikovat se zákazníky, ať už po telefonu, e-mailem.
- Angličtina se ti bude hodit– ideálně alespoň B1, aby ses neztratil v mezinárodním prostředí.
- Máš zákazníka na prvním místě – proaktivní přístup, tah na branku a schopnost dotahovat věci do konce, uvědomuješ si že na zákazníkovi všechno stojí a padá.
- Máš obchodní hlavu a ekonomické myšlení – analytické a organizační schopnosti ti nesmí být cizí.
- Technické myšlení vítáno – rádi tě zasvětíme do našeho pestrého sortimentu, stačí mít chuť se učit.
- Komunikace je tvou silnou stránku – umíš naslouchat i přesvědčit.
- Multitasking ti jde od ruky – zvládneš systematickou práci, umíš si stanovit priority a nenecháš se rozhodit.
- PC jako pracovní nástroj – MS Office zvládneš bez zaváhání, na interní systémy tě zaučíme.
- Řidičák sk. B a chuť cestovat – občas tě čekají i pracovní cesty, tak ať jsi připraven.
Co ti můžeme nabídnout?
- Být součástí týmu, který nám pomůže rozjet nový zahraniční trh.
- Práce ve stabilní společnosti - přes 30 let na trhu už něco znamená.
- Super tým, který ti se vším pomůže a nikde tě v tom nenechá.
- Zajímavou práci s možností rozvoje do budoucna
- Celou řadu benefitů si budeš moci sám vybrat prostřednictvím naší Cafeterie (5.000,- Kč/rok).
- Týden dovolené navíc (celkem tedy 5 týdnů zasloužené dovolené).
- Za zvýhodněných podmínek tě pojistíme na škody způsobené při výkonu povolání.
- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění nebo DIP.
- Stravenkový paušál (v hodnotě 116,- Kč/odpracovaný den).
- Sick days - 3 dny v roce.
- Vánoční bonus dle hospodářského výsledku společnosti.
- Firemní akce - jsi vášnivý sportovec nebo radši vyrazíš posedět a zasoupeřit s kolegy na hospodský kvíz? Tak to jsi tu správně.