Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (pouze příchozí hovory) - PLNÝ HOME OFFICE
36 000 – 45 000 Kč/měsíc
Odpověď dostanete do 2 týdnů
Firma:
Proveon, a.s.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Zlínský kraj
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
odborné vyučení bez maturity
Benefity:
práce převážně z domova, provize z prodeje, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
pracovník call centra, prodejce po telefonu/telesales, pracovník help desku, prodej a obchod, zákaznický servis, administrativa
Co říká Proveon, a.s. o pozici
Chceš si vydělat slušné peníze, umíš mluvit a nebojíš se telefonu? Pojď do call centra pracovat pro Vodafone. Budeš pracovat z domova a osobně se budeme potkávat jednou za měsíc. Tvůj úkol? Mluvit se zákazníky, kteří potřebují pomoct. Najít funkční řešení a nabídnout jim lepší služby.
Co tě čeká
Přijímáš hovory od zákazníků Vodafone, kteří nás sami kontaktují.
Pomáháš jim s řešením jejich požadavků a poskytuješ informace o našich službách.
Prodáváš zákazníkům nové služby a upravuješ ty stávající – vše probíhá v rámci příchozího hovoru.
Pracujeme na ranní a odpolední směny.
Každý 3. víkend je pracovní.
Kolik si vyděláš
Po zaučení průměrně 36 až 45 tisíc za měsíc.
Základ: 27 500 Kč
Příspěvek na stravování: 2 400 Kč měsíčně (na účet)
Průměrný měsíční bonus operátorů: 6 000–8 000 Kč
Měsíční bonus nejlepších operátorů: 20 000 Kč a více.
Nástupní bonus: 9 000 Kč
Další bonusy
Neomezený tarif za pár korun.
SIM s daty zdarma.
Slevy až 18 000 Kč ročně na Vodafone TV a internet (500 Mb/s + TV se všemi balíčky za 165 Kč).
Multisportka.
Zvýhodněné nabídky pro rodinu a přátele.
Sleva na nový telefon nebo tablet.
Kariérní růst na manažerské pozice, když se v tom najdeš.
Koho hledáme
Komunikativního člověka, co umí mluvit i poslouchat.
Mluvíš česky nebo slovensky.
Zvládáš základní práci s počítačem.
Jaké to v call centru je?
Je to práce, kde musíš být přesvědčivý*á a někdy čelit odmítnutí. Ale mluvíš s lidmi, kteří už s Vodafonem mají vztah. Nenabízíš nesmysly. Pokud hledáš místo, kde je v týmu pohoda a kde tě dobře zaplatí, ozvi se nám.
Těšíme se na Tebe!
Pošlete odpověď na pozici Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (pouze příchozí hovory) - PLNÝ HOME OFFICE
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Proveon, a.s., IČO: 27707687, Moravské náměstí 754/13, Brno, Veveří, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.