-
-
Firma:
CzechInvest
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, profesní/osobní kouč, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
-
-
Zařazení:
databázový specialista, pracovník help desku, správce aplikačního sw, správce serveru, sw architekt, informatika
Agentura CzechInvest naplňuje klíčovou úlohu v oblasti podpory podnikání a investic v její komplexní podobě. Unikátní spojení regionálního, centrálního a mezinárodního působení zajišťuje integritu služeb a schopnost propojovat globální trendy s regionálními podmínkami v Česku. CzechInvest se stále více zaměřuje na vysoce technologické projekty, protože usiluje o to, aby se Česko zařadilo mezi evropské technologické lídry. Byl založen v roce 1992 a je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Jsme státní příspěvková organizace, která funguje v souladu se zákoníkem práce a příslušnými právními předpisy. Naše odměňování je stanoveno podle platových tabulek veřejného sektoru, což znamená, že výše mzdy se řídí jasně danými pravidly. Kandidátům nabízíme férové pracovní podmínky, které doplňujeme o motivační benefity a možnosti odborného růstu.
Hledáme IT specialistu/specialistku, který/á bude první oporou pro naše uživatele a postará se o hladký chod firemních technologií. Čeká Tě řešení běžných incidentů na úrovni L1/L2, správa uživatelských účtů, instalace Windows, podpora klíčových aplikací i práce s interní znalostní bází.
Pokud se vyznáš ve Windows, Microsoft 365, HW/SW troubleshooting a zvládneš jasně komunikovat s uživateli i dodavateli, může to být skvělá příležitost právě pro Tebe. Samostatnost, spolehlivost a chuť hledat řešení jsou u nás velké plus.
Co Tě čeká a co budeš dělat?
- přijímání dotazů a problémů uživatelů – Helpdesk agenti jsou první osobou, kterou uživatelé kontaktují, když mají technický problém nebo otázku;
- diagnostika a řešení běžných problémů – na úrovni L1/L2 a případné přesměrování na vyšší úroveň (L2/L3 podporu – pokud se jedná o složitější problémy);
- správa uživatelských účtů (Active Directory a Entra ID, atd.);
- instalace a konfigurace operačních systémů Windows;
- tvorba uživatelských manuálů a postupů;
- správa a aktualizace interní IT znalostní báze;
- podpora CORE firemních aplikací (EIS, OKBase, DMS ...);
- evidování a kontrola záruk HW vybavení;
- správa, instalace a konfigurace síťových prvků jako přepínače, routery, firewally a bezdrátová síť;
- optimalizace IT systémů a zajištění kybernetické bezpečnosti v souladu s evropskými normami.
Co od Tebe potřebujeme?
- znalost IT prostředí a informační bezpečnosti;
- zkušenosti s OS Windows (10,11, server);
- zkušenost s řízením externích dodavatelů IT řešení;
- organizační a komunikační schopnosti;
- analytický přístup k řešení projektů;
- znalost Microsoft 365 produktů;
- podpora tiskáren;
- zkušenosti s řešením hardwarových a softwarových problémů;
- schopnost pracovat samostatně i v týmu;
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího a anglický jazyk na komunikační úrovni;
- VŠ výhodou.
Co Ti nabízíme?
- 25 dní dovolené / rok;
- 6 dnů indispozičního volna (tzv. sick days) / rok;
- občasná práce z domova (tzv. home office) dle možnosti a dohody s nadřízeným;
- placené volno na dobrovolnickou činnost či další životní události;
- flexibilní začátek a konec pracovní doby;
- stravenkový paušál ve výši 120 Kč netto / odpracovaný den;
- třídenní onboarding školení pro nové zaměstnance;
- interní soft semináře nebo školení;
- fond KSP ve výši 300 Kč/měs. (výběr produktu spoření na stáří – penzijní či životní připojištění, dlouhodobé investiční produkty, příspěvek na Multisport kartu nebo Flexi Pass);
- variabilní model jazykového vzdělávání dle individuálních potřeb;
- vzdělávání formou interních/externích školení.
Zní to jako příležitost právě pro Tebe? Pokud ano, zašli nám svůj strukturovaný životopis a krátký motivační dopis nejpozději do 10. 12. 2025 prostřednictvím našich webových stránek nebo přímo přes tuto vystavenou inzerci. Těšíme se, že se k nám budeš moci připojit co nejdříve!
Upozornění pro uchazeče:
CzechInvest si vyhrazuje právo kdykoliv změnit podmínky výběrového řízení, upravit jeho průběh, pozastavit jej nebo bez uvedení důvodu zcela ukončit. Uchazeči berou na vědomí, že podání přihlášky nezakládá právní nárok na přijetí ani na náhradu jakýchkoliv nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení.