-
-
Firma:
CzechInvest
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Vzdělání:
vysokoškolské / univerzitní
-
-
Jazyky:
čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, příspěvek na vzdělání, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, bonusy/prémie, individuální rozpočet na osobnostní růst, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce
-
-
Zařazení:
právník, úředník, vedoucí odboru/oddělení, služby, státní zaměstnanci
Agentura CzechInvest naplňuje klíčovou úlohu v oblasti podpory podnikání a investic v její komplexní podobě. Unikátní spojení regionálního, centrálního a mezinárodního působení zajišťuje integritu služeb a schopnost propojovat globální trendy s regionálními podmínkami v Česku. CzechInvest se stále více zaměřuje na vysoce technologické projekty, protože usiluje o to, aby se Česko zařadilo mezi evropské technologické lídry. Byl založen v roce 1992 a je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Hledáme zkušeného právníka/právničku na veřejné zakázky, který povede Oddělení veřejných zakázek. Na této pozici budeš mít klíčovou roli při nastavování a řízení zadávacích řízení a procesů souvisejících s veřejnými zakázkami. Zároveň budeš metodicky podporovat ostatní útvary agentury. Hledáme osobnost s hlubokou znalostí zákona o zadávání veřejných zakázek, výbornými organizačními schopnostmi a praxí v oboru.
Co tě čeká a co budeš dělat?
- zajištění řádného průběhu všech zadávacích a výběrových řízení v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek;
- vedení týmu pracovníků zaměřených na agendu veřejných zakázek;
- odpovědnost za přípravu zadávací dokumentace k veřejným zakázkám;
- provádění analýz postupů zadavatele v oblasti veřejných zakázek a návrh opatření na jejich zlepšení;
- metodické řízení oblasti veřejných zakázek, zajištění správného nastavení postupů dle zákona a tvorba a aktualizace interních předpisů k zadávání veřejných zakázek;
- podpora jednotlivých útvarů organizace při zpracování zadávací dokumentace a při realizaci veřejných zakázek malého rozsahu;
- doporučování optimálních postupů a vydávání závazných doporučení týkajících se uplatnění forem veřejných zakázek;
- návrhy konkrétních řešení v oblasti dodržování zákona o zadávání veřejných zakázek při pořizování dodávek, služeb a stavebních prací;
- zajištění administrativní agendy a spolupráce napříč týmem na klíčových zakázkách organizace.
Co od tebe očekáváme?
- prokazatelnou praxi v oblasti veřejných zakázek a důkladnou znalost relevantní legislativy;
- schopnost samostatně analyzovat procesy a navrhovat efektivní řešení;
- výborné organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost;
- komunikační a poradenské dovednosti, ochotu spolupracovat s ostatními odděleními;
- orientaci na výsledek a schopnost pracovat pod časovým tlakem.
Co od tebe potřebujeme?
- VŠ v oboru právo, relevantní praxe (praxe v oblasti poskytování dotací ve veřejném sektoru výhodou);
- znalost veřejného práva – správní řád, zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění; orientace v problematice veřejných financích a dotací – rozpočtová pravidla, finanční kontrola;
- znalost obchodního práva;
- zkušenosti se zpracováním právních stanovisek a právních rozborů, vyjednáváním obchodních podmínek;
- samostatnost, proaktivnost a kreativitu při hledání řešení, organizovanost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační a prezentační dovednosti;
- český jazyk na vynikající úrovni - rodilý mluvčí a anglický jazyk pokročilá úroveň.
Co ti nabízíme?
- 25 dní dovolené / rok;
- 6 dnů indispozičního volna (tzv. sick days) / rok;
- práce z domova (tzv. home office) dle dohody s nadřízeným;
- flexibilní začátek a konec pracovní doby;
- stravenkový paušál ve výši 120 Kč netto / odpracovaný den;
- třídenní onboarding školení pro nové zaměstnance;
- interní soft semináře nebo školení;
- fond KSP ve výši 300 Kč/měs. (výběr produktu spoření na stáří – penzijní či životní připojištění, dlouhodobé investiční produkty nebo příspěvek na Multisport kartu);
- variabilní model jazykového vzdělávání dle individuálních potřeb;
- vzdělávání formou externích školení;
- pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok a po oboustranné spokojenosti na dobu neurčitou.
Zní to jako příležitost pro tebe? Tak pošli svůj životopis a krátký motivační dopis, ať se k nám můžeš připojit co nejdříve!