Benefity:
mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, příspěvek na dopravu, flexibilní začátek/konec pracovní doby, občerstvení na pracovišti, notebook
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy (tělesně postižení, vozíčkáři)
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, referent, dispečer, specialista logistiky, administrativa, doprava a zásobování, zákaznický servis
Co říká ALTRON, a.s. o pozici
Společnost ALTRON je již 30 let úspěšný market leader v oblasti provozních technologií pro datová centra, která zahrnují napájení, odvod tepla, udržování parametrů okolí (HVAC), systémy řízení a regulace (MaR) a systémy požární a fyzické bezpečnosti. Zaměřujeme se na celý životní cyklus těchto technologií od návrhu architektury, přes implementaci, až servis těchto systémů.
Do našeho stabilního a přátelského kolektivu rádi uvítáme nového kolegu / novou kolegyni na pozici:
Aktuálně hledáme posilu do našeho týmu na pozici Koordinátor/ka facility teamu
Pokud Vás baví živá a pestrá organizační a administrativní práce a jste orientován/a na zákazníky, určitě je to práce pro Vás.
Co Vás bude čekat u nás?
Velmi živá a pestrá organizační a administrativní práce
Plánování práce pro skupinu servisních techniků
Tvorba a udržování rozpočtů
Administrace přidělených zakázek
Příprava podkladů pro obchodní oddělení a fakturaci zakázek
Hlídání termínů dodání zboží a služeb
Administrativa v interním systému, zadávání dat, pasportizace
Co od Vás očekáváme my?
SŠ nebo VOŠ vzdělání
Znalost práce s MS Office
Výborné organizační a komunikační schopnosti,
Pozitivní myšlení, týmového ducha
Samostatný a zodpovědný přistup k práci
Pečlivost v administrativě, spolehlivost
Co Vám rádi nabídneme?
Zázemí stabilní společnosti, přátelský kolektiv a neformální firemní kulturu
Možnost školení a dalšího profesního růstu
25 dní dovolené + 4 dny zdravotního volna
Roční odměny v závislosti na ekonomických výsledcích
Balíček zaměstnaneckých benefitů
Mobilní telefon a notebook i k soukromému využití
Smlouvu na dobu určitou na 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
Pošlete odpověď na pozici Koordinátor/ka facility teamu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ALTRON, a.s., IČO: 64948251, Novodvorská 994/138, Praha, Braník, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.