Chcete být součástí týmu, který zajišťuje, aby všechno klapalo od objednávky až po dodávku? Umíte si pohlídat data, komunikaci s dodavateli i administrativu, která za nákupem stojí? Pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
• Podílet se na stanovení a realizaci úspor k dosažení daných KPI
• Objednávat materiály a zajišťovat veškerou administrativu s tím spojenou
• Aktualizovat a udržovat data spojená s agendou nákupu (ceny, platební a dodací podmínky) v systému
• Aktualizovat roční rámcové smlouvy v informačním systému
• Jednat s dodavateli podle interních požadavků a stanovených pravidel
• Vést poptávková řízení dle zadaných specifikací
• Spolupracovat na interních projektech a přispívat ke zlepšování procesů
Koho hledáme?
• Máte středoškolské vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
• Ovládáte práci s MS Office a máte zkušenosti s ERP systémem (např. SAP výhodou)
• Nezaleknete se komunikace v angličtině (ústní i písemné)
• Jste pečlivý/á, samostatný/á a máte týmového ducha
Co nabízíme?
• Možnost osobního i profesního růstu v oblasti nákupu
• Zajímavé benefity (kvartální bonusy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek do cafeterie, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění)
• Příjemné pracovní prostředí a tým na který se můžete spolehnout
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.