Benefity:
dovolená více než 5 týdnů, stravenky/příspěvek na stravování, bonusy/prémie, občerstvení na pracovišti, notebook, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
prodej a obchod, zákaznický servis
Co říká Kofola o pozici
Do našeho týmu Kofoláků hledáme novou posilu plnou optimismu, nápadů a energie pro spolupráci na neustálém rozvoji naší společnosti.
Co u nás budeš dělat?
Telefonicky komunikovat se stávajícími zákazníky a zpracovávat jejich objednávky
Provádět kompletní zákaznický servis na pasivní i aktivní zákaznické lince
Přijímat požadavky a reklamace klientů
Administrativní podporu a komunikaci se zákazníkem
Budovat dobré a dlouhodobé vztahy se zákazníkem
Spolupracovat s kolegy z ostatních oddělení
Jak si Tě představujeme?
Máš středoškolské vzdělání
Oplýváš vynikajícími komunikačními schopnosti a příjemným vystupováním
Aktivně přistupuješ k zadaným úkolům a orientuješ se na zákazníka
Jsi důsledná/ý, zodpovědná/ý a přesná/ý
Co pro Tebe máme my?
Příjemné zaškolení v rámci týmu
5 týdnů dovolené a dva Láskyplné pátečky k tomu
Stravenkový paušál
Dotovanou Multisport kartu
Dobroty z Kofoly
Cafeterie
Zvýhodněné mobilní tarify nejen pro tebe, ale i pro tvé blízké
…a mnoho dalších benefitů
Odpovídáte na pozici Specialista kontaktního centra Ostrava KOFOLA