-
-
Firma:
Lagardere Travel Retail, a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
-
-
Jazyky:
čeština (pokročilá) a angličtina (základní)
-
-
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, bonusy/prémie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, osoby na mateřské/rodičovské
-
-
Zařazení:
barman, číšník/servírka, vedoucí/manažer restaurace, vedoucí provozu, prodavač, gastronomie a pohostinství, prodej a obchod, chemie a potravinářství
Lagardere Travel Retail je předním světovým provozovatelem maloobchodních konceptů v dopravních zónách. Působíme ve 42 zemích světa, v České republice provozujeme více než 350 provozoven pod značkami COSTA COFFEE, PAUL, RELAY, Aelia Duty Free, Hello!, UGO, Pilsner Urquell Original Restaurant a další.
Do našeho týmu Bageterie Boulevard na Hlavním nádraží v Praze hledáme posilu na pozici Assistant Store Managera – pravou ruku Store Managera, která se nebojí zodpovědnosti, má tah na branku a chce být součástí silné značky.
Budeš se spolupodílet na vedení provozovny, motivovat tým a zároveň se denně setkávat s našimi hosty.
Co tě u nás čeká?
- Spolupráce na vedení provozovny – kvalita, čistota, servis
- Aktivní účast na provozu – budeš znát každou pozici a umět zaskočit
- Vedení a motivace týmu, plánování směn, školení nováčků
- Komunikace s hosty, řešení nestandardních situací
- Kontrola zásob, objednávky, inventury, dodržování standardů
- Spolupráce s vedením a účast na poradách
Jak si tě představujeme?
- Máš zkušenosti s vedením lidí v gastru nebo retailu
- Jsi zodpovědný/á, samostatný/á a máš přirozený respekt
- Umíš si zorganizovat práci a zvládáš stresové situace
- Nevadí ti práce o víkendech a směnný provoz
- Zvládneš základní komunikaci v angličtině
Co ti nabídneme?
- Práci na pracovní poměr (plný úvazek) se smlouvou na dobu neurčitou
- Transparentní odpovídající mzdové ohodnocení (mzda vždy ke 13. dni v měsíci)
- Benefity (MultiSport karta, příspěvek do benefitního systému Cafeteria, online lékařská poradna - uLékaře.cz, sleva na firemní výrobky, zvýhodněné stravování v průběhu pracovní doby)
- Výkonnostní odměny + firemní akce (novoroční večírek, rodinný den, charitativní akce)
- Příplatky za práci o víkendech (+10%), přesčasy (+25%) a svátky (+100%)
- Odměna za doporučení nového kolegy nebo kolegyně na pracovní poměr 15.000 Kč
- Dostupnou lokalitu místa výkonu práce: Hlavní nádraží (Wilsonova 300/8, Praha - Vinohrady)
- Plánování směn do 20. dne v měsíci na měsíc následující
- Příležitosti kariérního a osobního růstu
- A samozřejmě skvělou partu energických lidí, kteří tě nehodí přes palubu