PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Do našeho týmu B2B by se nám hodil Specialista pro rozvoj B2B aktivit, který se připojí k našemu rozjetému týmu. Na této pozici budete mít na starosti rozvoj obchodních aktivit v oblasti B2B a nastavování operativních a finančních procesů.
Vaší hlavní náplní práce bude spolupráce s ostatními odděleními, jako jsou logistika, SCM, IT, vlastní výroba, controlling a finanční účtárna. Dále se budete věnovat přípravě a vyjednávání obchodních nabídek a smluvních podmínek s novými i stávajícími partnery. Součástí vaší práce bude také monitorování trhu a konkurence, identifikace nových obchodních příležitostí a trendů v oblasti B2B.
Bude nezbytné provádět pravidelnou analýzu a reporting výkonu obchodních aktivit a vyhodnocování jejich efektivity. Očekáváme, že budete umět řešit každodenní obchodní a operativní problémy a zajistit jejich rychlé a efektivní řešení. Také se podílíte na tvorbě a implementaci strategie rozvoje obchodu v segmentu B2B a zajistíte správnou komunikaci a koordinaci s interními týmy, aby byly plněny cíle a požadavky obchodních partnerů.
Dále budete mít možnost účastnit se obchodních schůzek, prezentací a workshopů jak v rámci firmy, tak mimo ni, včetně návštěv klientů. Na vzdělává netrváme, je pro nás důležitější zkušenosti, obchodní duch a chuť do práce.
Férová mzda a řada benefitů
Pokud máte zájem o tuto pozici, splňujete požadavky a chcete se stát součástí naší vize, neváhejte se přihlásit. Těšíme se na vaši odpověď!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.