Plzeňská 256, Chrášťany, okres Praha-západ
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, příspěvek na vzdělání, flexibilní začátek/konec pracovní doby
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, fakturant/fakturantka, referent, účetní, administrativa, finance a ekonomika, doprava a zásobování
Co říká Rhenus Logistics s.r.o. o pozici
Makáme na sobě, rosteme a rozšiřujeme náš tým.
Připojte se k nám a nastartujte svou kariéru v logistice! Jako celosvětově působící poskytovatel logistických služeb s 39 000 zaměstnanci ve více než 60 zemích spravujeme komplexní dodavatelské řetězce a nabízíme našim zákazníkům inovativní služby s přidanou hodnotou. Portfolio produktů společnosti Rhenus Logistics sahá od sběrné přepravy, částečných a celovozových zásilek až po přepravu nebezpečného zboží a speciální přepravy. Nabízíme našim zákazníkům balíčky komplexních služeb specifických pro dané odvětví.
Atmosféra u nás ve firmě není přehnaně formální, ať už v jednání či v oblékání. Rádi spolu trávíme čas v práci a někdy i mimo ní a zajímáme se o sebe navzájem. Naše organizační struktura není nijak složitá (v České republice je nás zhruba 150). Aktuálně rosteme a rozšiřujeme svoje řady. Staňte se součástí našeho týmu!
Together with passion!
Co u nás budete dělat?
fakturovat služby, které zajišťujeme pro naše zákazníky (u nás i v zahraničí),
kontrolovat správnost přijatých faktur,
spolupracovat na uzávěrce každý měsíc,
komunikovat s kolegy v rámci týmu i z jiných oddělení,
pracovat v našem interním systému.
Jak si představujeme vhodného kandidáta?
zkušenosti s fakturací podmínkou (ve spediční společnosti ideálně),
uvítáme předchozí zkušenost z účetnictví,
uživatelskou znalost práce s MS Office (především Excel),
nebojíte se vyřídit potřebné věci v angličtině (komunikace s partnery, převažuje e-mail),
bez pečlivosti a systematičnosti se neobejdete,
aktivní přístup k plnění pracovních povinností a samostatnost.
Co Vám za to nabízíme?
možný nástup ihned
flexibilní pracovní dobu
férové ohodnocení již 8. den v měsíci na účtu
odměny ovlivnitelné vlastním pracovním výkonem
odpočinek o týden delší - 5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování od začátku pracovního poměru
zázemí nových kancelářských prostorů v nejudržitelnější průmyslově-logistické hale v ČR
MultiSport kartu
kávu a čaj na pracovišti zdarma.
Pracoviště v Chrášťanech
Naše kancelář je hned za Prahou. A tím myslíme doopravdy, neboť jsme jen pár set metrů za cedulí hl. m. Prahy. Dostupnost je proto perfektní! MHD ze stanice metro B - Zličín, poté 1 autobusovou zastávku na zastávku Chrášťany, Scania-Label. Autem po dálnici D5, exit 1 Pražský okruh / Chomutov / K. Vary / Letiště. Snadné a dostupné parkování v našem areálu. Pro středočeské je výhodou, že nemusí zajíždět do centra Prahy.
O projektu
Rhenus Logistics "Together with passion"
Podívejte se na profil firmy
Pošlete odpověď na pozici Fakturant/ka ve spediční firmě (Chrášťany)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Rhenus Logistics s.r.o., IČO: 48534412, Plzeňská 256, Chrášťany, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.