Benefity:
příspěvek na dovolenou, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, bonusy/prémie, kafetérie, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
project manager, prodej a obchod
Co říká ELKOV elektro a.s. o pozici
Skupina ELKOV zaujímá na českém trhu vedoucí postavení v prodeji silnoproudých a slaboproudých technologií a svítidel. Během svého více než třicetiletého působení skupina ELKOV významně rozšířila svoje portfolio poskytovaných služeb a navýšila obrat na 5,5 miliardy korun v roce 2024. Skupina aktuálně má téměř 700 zaměstnanců a působí na více než 33 pobočkách v ČR.
Jak by vypadala Vaše náplň práce?
Řízení a koordinace projektů v rámci skupiny ELKOV.
Spolupráce na nastavení a zavádění metodiky řízení projektů.
Spolupráce s interními týmy (IT, obchod, marketing, logistika, finance) i externími dodavateli.
Definice a sledování projektového plánu, harmonogramu, rozpočtu a milníků.
Zajištění kvalitní implementace v souladu s obchodní strategií a potřebami zákazníků.
Podílení se na nastavení procesů souvisejících s objednávkami, e-commerce aplikacemi, integrací ERP/CRM systémů a platebními toky.
Příprava pravidelných reportů a prezentací pro management.
Řízení rizik a zajištění hladkého průběhu projektu až po úspěšné spuštění a stabilizaci provozu.
Příprava podkladů a spolupráce na vytváření dlouhodobých plánů různých oddělení.
Sledování klíčových metrik, reporting výsledků a identifikace oblastí pro zlepšení. Identifikace a plánování implementace příležitostí pro automatizaci a zefektivnění procesů.
Správa nástrojů sloužící pro plánování a sledování projektů.
Plnění ostatních úkolů a požadavků nadřízeného plynoucí z pracovního zařazení.
Operativní řešení dalších ad hoc úkolů.
Průběžně informovat svého nadřízeného o své pracovní činnosti a pracovních výsledcích dle jeho požadavkuJaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Co od Vás očekáváme?
Praxe s vedením projektů, ideálně v oblasti e-commerce, IT nebo digitální transformace.
Orientace v B2B/B2C obchodních procesech a základní znalost fungování e-shopů.
Schopnost řídit více pracovních proudů zároveň a dotahovat projekty do úspěšného konce.
Znalost metodik projektového řízení (Agile/Waterfall výhodou).
Znalost Atlassian nástrojů, zejména Jira a Confluence.
Skvělé komunikační a organizační dovednosti.
Angličtina na komunikativní úrovni (pro jednání s dodavateli a partnery).
Co vám můžeme nabídnout?
Jistotu – zázemí silné a stabilní české společnosti.
Odpovědnost za strategický projekt s velkým dopadem na budoucnost firmy.
Work-life balance – 5 týdnů volna, flexibilní pracovní dobu, možnost home office.
Prostor pro seberealizaci a uplatnění vlastních nápadů.
Férový a transparentní přístup.
Příspěvky – samozřejmostí je příspěvek na stravování, ale před létem vyplácíme ještě příspěvek na dovolenou.
Odměny – pravidelné bonusy podle hospodářského výsledku firmy.
Cafeteria – systém Edenred s možností využití široké nabídky benefitů
Pošlete odpověď na pozici Projektový manažer
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ELKOV elektro a.s., IČO: 26279690, Kšírova 701/255, Horní Heršpice, Brno, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.