Do našeho účetního týmu na centrále v Praze hledáme kolegyni / kolegu na pozici Team leader účetního a administrativního týmu fakturace.
Lokalita: Praha 2
Úvazek: 0,8 - plný
Nástup: co nejdříve (dle domluvy)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou (zkušební doba 6 měsíců)
Mzda: 50.000 - 55.000 Kč hrubého /měsíčně (při plném úvazku), dle Vašich zkušeností
vedení týmu 9 členek účetního a administrativního týmu nákupních faktur;
nastavování pravidel, tvorba, úprava a kontrola procesů v dynamickém prostředí naší organizace;
spolupráce s hlavní účetní, daňovým poradcem a vedoucími ostatních oddělení;
účtování běžných a mimořádných účetních operací;
spolupráce na účetní závěrce společnosti, inventarizace účtů závazků a pohledávek;
možnost spolupráce na technickém vývoji ERP systému Microsoft Dynamics NAV BC.
Předchozí zkušenost s vedením týmu a chuť pracovat s lidmi;
dobré komunikační a organizační schopnosti, důslednost, umění vysvětlovat a předávat informace;
účetní praxi, obecnou znalost problematiky DPH u nákupních faktur od tuzemských i zahraničních dodavatelů;
znalost účetního programu Microsoft Dynamics NAV bude výhodou;
AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem; plynulá čeština nebo slovenština slovem i písmem.
Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci;
skvělé kolegy a kolegyně, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, plus otevřené a přátelské vedení;
možnost školení v různých směrech: jazyky, účetnictví, daně;
útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
možnost pracovat částečně z domova (na základě domluvy);
dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí;
nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny na zotavení a 3 dny studijního volna;
služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.).
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.