Litoměřická 272, Štětí, okres Litoměřice
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, firemní akce, 13. plat, bonusy/prémie, příspěvek na dopravu, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, nadstandardní lékařská péče
Zařazení:
administrativní pracovník, účetní, administrativa, finance a ekonomika
Co říká Mondi Štětí a.s. o pozici
Jsme největší výrobce papírových obalů a buničiny na českém trhu a naše zaměření nás řadí do oblasti chemického průmyslu.
Máme 950 zaměstnanců a každý rok se umisťujeme na medailových příčkách v soutěži Zaměstnavatel roku.
Závod leží ve Štětí, v blízkosti Mělníka a Roudnice nad Labem.
Většina našich zaměstnanců k nám dojíždí. Proto máme nastaven měsíční příspěvek na dopravu a u vybraných pozic i možnost částečné práce z domova.
Senior účetní (f/m/x) – částečná práce z domova
Chcete být tím, kdo účtování nejen vede, ale posouvá jej dopředu? V této roli budete mít vliv na to, jak naše účetnictví funguje – od nastavení procesů po jejich další rozvoj.
Co vás u nás čeká:
Převezmete dohled nad metodikou účtování dodavatelských faktur a celým procesem P2P, aby účetnictví bylo přesné, přehledné a v souladu s interními standardy
Zapojíte se do projektů digitalizace a automatizace účtování – od návrhu až po samotnou implementaci
Stanete se klíčovým uživatelem aplikací pro zpracování přijatých faktur
Budete metodicky vést kolegy a pomáhat jim udržovat jednotný přístup v účtování i při řešení složitějších situací
Připravíte a povedete interní školení, včetně tvorby školících materiálů, aby měl tým jednotné postupy
Budete komunikovat s centrálou o nastavení systému a účetních procesů a pomáhat řešit nestandardní účetní situace
Zapojíte se do měsíčních a ročních účetních závěrek, podpoříte konsolidaci i audit
Pomůžete se standardizací a posilováním vnitřních kontrol, aby vše odpovídalo požadavkům IFRS, českým účetním standardům i daňovým zákonům
Jak si vás představujeme:
Máte SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru a silný přehled v účetnictví i daňové oblasti
Přinášíte praktickou zkušenost z účetnictví ve výrobní společnosti a rozumíte souvislostem mezi provozem a financemi
Ovládáte české účetní standardy, IFRS i daňovou problematiku – v praxi, nejen teoreticky
Domluvíte se anglicky – využijete ji při komunikaci s centrálou i při práci s dokumentací
Máte zkušenost s automatizací nebo digitalizací účetních procesů a hledáte způsoby, jak zefektivnit rutinu
Excel ovládáte jistě, včetně pokročilejších funkcí
Znalost SAPu je výhodou – pokud s ním ještě nepracujete, rychle se v něm zorientujete
Proč se vám u nás bude líbit:
Budete mít prostor rozvíjet, nastavovat a posouvat účtování podle sebe. Důležité je, aby věci fungovaly efektivně a dávaly smysl
Pracujete v menším, přátelském týmu, kde si kolegové pomáhají a znají se i mimo tabulky
Nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova
Zázemí stabilní mezinárodní společnostiMondi vám dává jistotu i přístup ke zkušenostem kolegů z dalších závodů
Jak se vám odměníme:
Nástupní bonus 30 000 Kč jako poděkování za váš příchod
Příspěvek na dopravu až 7 200 Kč měsíčně
Roční příspěvek 7 000 Kč na sport a volnočasové aktivity prostřednictvím kafeterie
Výkonnostní odměny podle dosažených výsledků
Příspěvek na přestěhování až 70 000 Kč, pokud se rozhodnete změnit místo kvůli práci
Pošlete odpověď na pozici Senior účetní (f/m/x) – částečná práce z domova
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Mondi Štětí a.s., IČO: 26161516, Litoměřická 272, Štětí, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.